14 listopada 2018

s+n

subota i nedelja haotičkaste cure
da li ste primetili da dani idu čudno
pon i uto muškog roda
sreda je ženska
čet i pet opet muškići
a vikend ženski dubl
možda zato nekom vikendi pašu više a nekom manje

u subotu sam pošao na vožnju sa biti ili ne biti idejom da ako 1) završim sa puno kilometara i uspona, uopšte ne odem na trku u nedelju, odnosno ako 2) nešto smandrljam biciklu, onda da još uvek ostavim mogućnost Half-a u nedelju

no nakon bicikle koju jesam i skratio i olabavio, dogovorih trčanje. kratko. to je ispalo kao malo zagrevanja, malo pokušavanja ubrzanja, malo razgibavanja, i mnogo valjanja po veštačkoj travi terena za mini fudbal te istezanja rastezanja otezanja i nekih vežbi nit za leđa nit za glavu.

e nakon toga mi je dunulo da ipak idem na taj Half i još pride da krenem odmah a ne sutra ujutru pa mi je ostalo sat vremena za tuš ručak pakovanje i još koješta.

preskačem podizanje brojeva i 600m trčanja tj predspavanjskog futinga, loše spavanje zbog iskašljavanja koječega iz sinusa i bronhija, napolitanke za doručak jer u brzini nismo ništa spakovali, itd

o trci mogu i sutra...
jer je skoro ponoć a pride sam kasno uveče izašao iz auta i dotrčao zadnjih 8km do kuće. valjda sam navikao da svake nedelje upišem istih 33km trčanja pa moram da nahranim demona.

umesto najave tog drugog poluvremena bloga, napomenuću samo da rezultate ne uzimate preozbiljno jer smo imali 4 kruga po 5150m tako da mojih nešto ispod 1h28 ne znače ništa više od rutinskog half-a za sat i po i odrađivanja potrebnog zadatka da se otme pehar u kategoriji koje su doduše rastegli na po 10 godina pa je onima iz gornjeg dela spektra bio malo teži posao.

Nema komentara:

Objavi komentar