29 ožujka 2020

krvavo

samo krvavo i samo krvnički
jednom sam kupovao nož, trebao mi je nož
za kuhinju, za sečenje hleba, povrća
u opisu noževa je na polici pisalo
NOŽ ZA KLANJE
NOŽ ZA DRANJE
jedan je bio malo duži a tanji, a drugi malo deblji a kraći
mislim da sam uzeo oba
nisam mogao da se odlučim
šta zna hleb
šta zna kupus


noćas me u 01h probudio san
sanjao sam da pokušavam da iskašljem neki sekret iz bronhija
s tim da, u snu, nisam mogao da se zakašljem
nego sam morao samo jako da izdahnem, iz sve snage, huuuuu
i napnem se, kao da ću eksplodirati
pa mi se učini da je neki sekret krenuo odozdo
poput talasa koji se polako valja uz zid dušnika tamo na dnu gde ulaze bronhije
onda udišem polako polaaakooooo da to ne ode dalje nizbrdo
kad napunim pluća, opet iz sve snage huuuuuuuuu

i taj talas raste, sekret se skuplja, ali nikako da krene u vis
nakon dvadesetak pokušaja dolazi do zagušenja
grudva sekreta je toliko velika da ne mogu više da udahnem
a potrebna su mi puna pluća da se još jednom napnem da to isteram van
i u tom trenutku doslovnog GUŠENJA se budim

začudo, kao u snovima kada ti se piša pa se probudiš, ili ti se kašlje pa se probudiš, i odmah se nakašlješ ili odeš na pišanje, mislio sam da će me sad golicati grlo
ali ne
probudio sam se i nigde dole ka plućima nema nikakvog nadražaja
n
i
š
t
a
i to me zbunilo
rekoh, možda sam sanjao smrt od ovog korona virusa
pa ako ga budem zakačio i od njega umirao, barem ću znati kako to izgleda
da vam kažem, nije baš prijatno
ali sad kad sam već probao, ne moram opet

Nema komentara:

Objavi komentar