15 ožujka 2020

stanje

kakvo je stanje
kao što vidite nisam otišao na Dunav
tojest ne vidite, morate da mi verujete na reč da ovo pišem od kuće
naime juče me je drugi dan za redom maltene sahranila alergija, nos je curio kao česma, kijao sam na svakih pet minuta, i u takvom stanju otići na treking ligu među 500 ljudi mi je bilo blago neprimereno
jeste da su simtomi novog virusa navodno potpuno suprotni (suvi kašalj) ali ni meni ne bi bilo prijatno da mi neko slinav neprekidno kija u blizini
danas je puno bolje jer su tablete valjda počele da deluju ali noćas to nisam mogao znati jer mi se stanje malo poboljšalo tek evo oko 10-11h, a ni to potpuno

zbog takvog stanja sam juče prešao 18km ali na pešačenju i trčanje sam ostavio za danas
čeka me ova liga na Stravi, dakle trči se 5km
popio sam kafu, pojeo dva parčeta pite s jabukama, evo još malo da se istegnem i smislim na koju stranu sveta ću trčati pa izvolte
neću pisati novi blog nego ću ovaj da nastavim popodne

...

elem ovakvo je bilo stanje
zbrka sa termometrima, ovaj na terasi okrenutoj jugu pokazuje +13, telefon kaže +7 a mislim da weather channel očitava sa jedine meteo stanice tu u nekoj njivurdi na kilometar istočno
sad, nemam pojma, obukao sam se kao da nije ni 13 ni 7 nego recimo 10, a tako mi je i bilo, negde prijatno negde hladno
otišao biciklom nekoliko km do izvan grada, pa krenuo na zagrevanje
ideja je bila da otrčim 5km prema vetru, da zastanem minut-dva i malo se istegnem, provrtim dupetom levo pa desno, i sjurim se nazad sa olujom u leđa svestan da varam ali koga briga, najvažniji je rezultat :-)

i šta se događa, događa se preokret
dok sam išao na tamo, vetar je bio jako promenljiv, na jednom pravcu sleva, pa zdesna, pa malo spreda pa opet u leđa, i dalje u krug
i ništa, otkaskao ja u tom pravcu, noge drvene, naduvene, nekako trome, pffff
malo se iščuđavao šta li mi je, i rekoh batali ti ovo, umoran sam
isto tako bezvoljno otkaskam nazad do mesta gde sam ostavio bicikl pony (što ga Milijana gony), s tim da je vetar bio sve jači i jači i na kraju me je "ubijao" spreda no ionako mi je sve bilo svejedno

na kraju je ispalo da sam brže otrčao zagrevanje blago uzvodno nego strčavanje nazad, a pride sam strčavanje na neku foru izmerio 4.97km pa mi se ionako ne bi računalo kao 5k.
svašta.
i onda uzmem onih 5k zagrevanja, koji su izašli na 5.06km, i tome dodam naziv koji su rekli da stavimo "5k anti-corona run" i sad ću da uđem u statistike kao verovatno najsporiji na planeti Zemlji sa sve satelitima Marsom i Neptunom.
pa fino baš.

Nema komentara:

Objavi komentar