13 ožujka 2020

strava i užas i Strava

eto buve u gaćama!!!!!
vidim da su na Stravi napravili nekakvu "ligu".
jer se kao trke otkazuju jelte.
a gledao sam i neki film o virusu pa sam se malo zamislio.
ako mi se ide u neke nove predele, ne moram da odem na treking ligu nego mogu da odem autom na bilo koju planinu na izlet i otrčim šta god hoću i koliko god hoću, jel tako, tako je.

u prevodu, sve je ovo potencijalno i previše zajebano, kontam da u Valjevu postoji par tih nekih respiratora na intenzivnoj a ako se za tri nedelje pojavi pet hiljada zaraženih, od čega će hiljadi da treba intenzivna nega, preživeće samo oni koji se zadese na respiratorima, ostali mogu jedan drugom da daju veštačko disanje mislim međusobno, tako tri nedelje, hmm, biće tu romansi i venčanja u bolničkim dvorištima.

nego strava.
ovaj blog sam uzeo da pišem u petak 13. i stoji mi kao skica pa sad kad stisnem objavi on će da ode u juče, nema veze.
napravili su plan Akcije za svaki naredni vikend zaključno sa mojim rođendanom, i svakog vikenda možeš u subotu ili nedelju da otrčiš 5km, 10km, 21km, 1609m, 10km, maraton.
onda će da prave rang liste i tako to.
pa eto kao motivacija, i kao neko suočavanje sa tim brojkama.

naravno da skoro niko neće na treningu omlatiti 5km onako beskompromisno kao da je otišao na trku i zagrizao do koske, ali hajd, videćemo.
svaka brojka će me boleti jer znam koliko sam tragično nespreman, ali šta je tu je.
čak ako i odlučim da sutra ipak odem na Dunav na treking, ovo danas neće puno smetati.
a ako ne otputujem nigde, mogu sutra i da ponovim test, ako (drugo ako u istoj rečenici, baš kidam ove Planove) danas ne budem zadovoljan.
pite od jabuka sam se već najeo, samo još malo kofeina pa za sat vremena mogu i da se otisnem, možda budem brži od najavljene kiše.

11:32, 14.03.2020.

ps
u italiji je negde vanredno a negde polu-vanredno stanje,
evo šta piše kolega na mejling listi:

"I am Italian, I live in Cagliari, Sardinia. Here the infection is arrived in a
reduced form but in any case the indications are not to leave the
house.
It is allowed to train outdoors but alone and keeping at least one
meter away from anyone else.

Based on the somewhat twisted mentality of Italian bureaucracy, you
can train but you cannot move in the car to go for a run. So I have to
run around my house.

Tomorrow I had planned a long run of 32 km for Boston but frankly the
news is not encouraging…"

Nema komentara:

Objavi komentar