11 ožujka 2020

uikend?

kao prvo, niko ne zna kako će se razvijati ovo sranje s virusom jer bukvalno svakog dana neko može da donese neku zabranu za nešto i da u subotu uveče sutrašnji tj nedeljni polumaraton bude otkazan.

mislim kako ćeš u centru Kruševca recimo da praviš javno okupljanje 1000 ljudi kad će zadatak policije umesto da obezbeđuje trku biti da spreči trku?

to pod jedan
pod dva, veća je verovatnoća da se u takvim scenarijima održi treking liga nego polumaraton, na ovom prvom policije neće ni biti a ionako je manja gužva

na stranu lična (ne)odgovornost tipa država proglasi vanredno stanje a ja odem na trku, no ako tamo nikom ne prilazim, spalim bacačem plamena svakog ko se zakašlje, ostatak dana sam u autu, gde god svratim u kupovinu hajd ionako bih oprao ruke, ne mora niko da me opominje valjda

da, problem može biti novac, ne znaš ko je slinavim prstima platio dva minuta pre tebe a kasirka će ti to samo proslediti, nemam pojma kako se to računa, valjda bi trebalo i pare oprati :-D

u nekom drugom scenariju bih rekao da je vikend tu odmah iza ugla a sada mi deluje jako daleko jer u svakom od naredna 4 dana može nešto da se razvije, preokrene, dogodi.

fejsom kruži zajebancija koju je napravio trkački klub iz Niša ali su to toliko amaterski i na brzaka upropastili da je bolje da ništa nisu pipali, levo piše 10.03. a desno piše ponedeljak (09.03.) i preko svega piše baš Valjevo +1°C u 10h pre podne a oba dana je bilo oko 7-8°C, dakle zasrali su sve gde je uopšte moglo da se zasere pa duplo :-D


još je preko svega neko napisao kako se ne treba ovoliko zezati jer "neko to može da shvati ozbiljno", pa brate taj ko ovakve gluposti shvata ozbiljno i treba da bude odnet nekim virusom sa lica zemlje, to se stručno zove "prirodna selekcija" :^l

tako da, što se tiče vikenda, pratiću i vreme
za sada kaže da će u nedelju kod kuće biti +7, u kruševcu +8 ali oblačno, na dunavu +11 i vedro :-D
mogućnost kiše u subotu je prvo isključivala treking ligu (22km) ali je ova nova promena prognoze vraća na prvo mesto rang liste, ubedljivo ispred Kruševca u kojem sam već trčao nekoliko puta.

osim toga, treking liga je više nego neobavezna, tu ne postoje reference, otkud znam da li sam gore-dole iz Dunav i kroz šume trebao da trčim 5'/km ili 7'/km, koliko će biti makadama a koliko lišća i korenja, da li će usponi biti pitomih nagiba ili krvoločni da jedva i hodaš a kamoli trčiš, to je pola izlet pola trening i kako god da ga otrčiš biće super jer si video nešto novo, i svakako lepo

posebno zbog toga što i onog narednog vikenda (za 10 dana) takođe merkam treking ligu na Zlatiboru pa bi ovo lomatanje za vikend bilo idealan situaciono-adaptacioni trening, hmm

no planove na stranu, već sam potrošio previše mastila

~~~~~~~~~~~~~~~~~

nakon današnje vožnje od 80km, stazom kuda smo u bici klubu trenirali kada sam dobio prvu trkačku biciklu, i kada je trener težinu kruga opisao kao "STAZA JE PAPRIKA!!!" (ljuta valjda, haha), ne znam koliko sam potrošio od onog Plana da se odveze danas srednje dugačko a sutra još malo duže, obzirom da sam očigledno preterao.

a danas, uzani propali asfalt prekriven kamenčićima i peskom, nagibi do 20%, na nekoliko mesta sam morao da otključam viljušku, i da nisam uzeo scott-a koji ima diskove, verovatno bih izleteo i poginuo u par najoštrijih serpentina sa v-brake kočnicama na starom GT.
da ne pominjem da su na GT-u semi-slick gume a ovamo sam i sa kramponkama nekoliko puta uspeo da usporim u zadnji čas, pretpostavljam da sam imao više sreće nego pameti i veštine, pokušaću da to ne zaboravim do nekog sledećeg sličnog poduhvata.


Nema komentara:

Objavi komentar