01 ožujka 2020

propust!

ne znam da li je nestanak struje bio taj trenutak kada mi se prethodni blog ugasio kao SKICA ili sam ja nešto pogrešno stisnuo, tek evo nakon nekog vremena vidim da nešto fali

pa sam ga malo proverio štos tiče pravopisa i stisnuo PUBLISH

prestao sam da obične šetnje stavljam na Stravu iako tu često izađe i po desetak kilometara ali mi je nekako glupo da zatrpavam ljude "aktivnostima" koje nemaju nikakve veze sa treniranjem i sportom; to što ja uglavnom izmerim čisto da bih imao uvid u to koliko su mi noge "radile" u toku dana, ne mora da bude stvar od javnog značaja

shodno tome sam i ovu Nedelju odmora podelio na dva dela, prvi koji je ostao vidljiv za "only you" i drugi deo od kojeg sam takođe odsekao prvu polovinu manje važnog pešačenja a ostavio drugi deo trasiranja nekad davno urasle staze kojom smo često prolazili a koju više očigledno osim par životinja više niko ne koristi

pred sâm izlazak u selo nadomak grada smo upali u neke kupine dva metra visoke i obzirom da nije bilo privlačno vraćati se kilometrima nazad na brdo, kad su već prve kuće tu na par stotina metara, morali smo nekako da prokrčimo prolaz

nemajući ništa drugo osim onog blekendeker džepnog mini-alata sa par nožića i kleštancima, otvorio sam ta 4cm mala klešta koja imaju dosta oštar vrh, i njima sam kao makazicama odsecao par metara dugačke grančice prepune trnja

nakon desetak minuta ruke su mi bile skroz krvave i prepune trnja, a evo pola dana nakon svega mi je i desni palac natekao, ne znam jedino da li sam nešto prenapregao zglob (onaj gore do šake) ili je to alergijska reakcija na silno trnje, uglavnom boli i kao krompirić je :-)

umesto najavljenog oblačnog i pretoplog dana na kraju je bilo polutoplo sa podosta povremene kiše no obzirom da je mart tek počeo ne treba cepidlačiti već uživati u vremenu koje je kako god okreneš sigurno iznad proseka za ovaj period godine

sa dolaskom novog meseca sam promenio i potpis na stravi pa sam nakon Ne volim januar i Razglednice iz beznađa za ovaj mart stavio Pamtim samo sretne dane, a da ne znam ni zašto sam to stavio jer svakako da sretne dane puno brže zaboravimo a one druge dugo pamtimo, plus me nervira i pevanje u toj pesmi gde svako ć previše vuče na Č, al ajd

Nema komentara:

Objavi komentar