23 ožujka 2020

osmi dan

šta dođe posle sedmog dana, dođe osmi dan valjda
ili prvi, ili 23. ako ćemo da gledamo koji je dan marta danas bio
nakon dana odmora sam odjurio na trčanje, pomalo se smrzao na vetrovitih severnih +3° i jedva se oporavio od šoka nakon nekoliko dana vožnje u kratkim rukavima i gaćama

još uvek nije ništa drastično predloženo osim što se policijski čas proširio sa 21-05 do 17-05
i preporučeno je da se drži odstojanje od dva metra jelte


kao da bi neko bio blesav da se sad hfata i pipka
mislim poput one dve komšinice
bože me oprosti ne znam da li da se užasavam ili sam podsvesno ljubomoran što nisam upao u taj sendvič strasti, zajebano vreme došlo nikad ne znaš koji će ti sendvič biti poslednji na ovom svetu

no evo tokom dana su preporučili da svi ostanu kod kuće, to je za sad samo preporuka i nije doneta nikakva zabrana, ko mora neka izađe i neka nosi masku i nek se ne približava drugim ljudima


a u nedelju su pustili penzionere da idu u kupovinu ujutru od 04-07, pa dobro ionako su sedam dana spavali kod kuće pa sad da li će da ustanu jednom malo ranije, nema veze
trebao sam da ofarbam kosu u pepeljasto i ida zalepim bradu od vate kao deda mraz i da odem u samoposlugu malo da se družim, bio bi to zanimljiv blog
a zanima me i šta su kupovali, i da li su pipkali svaku veknu hleba ili je to samo urbani mit


kad smo već kod penzionera, uzeo sam da preko one stranice youtube-to-mp3 skinem David Gilmour- Live at Robert Wyatt's Meltdown mada su minimalne šanse da mi to zatreba u narednih mesec i po jer sve to skidam samo da ne bih morao da instaliram i zezam se sa iTunes nego direktno puštam muziku iz Download foldera
eto guglao sam sve i svašta i na kraju sâm pronašao način da imam tonu muzike u ajfonu, ko će da se "snađe" ako neće srbin, evo stidim se

Nema komentara:

Objavi komentar