18 ožujka 2020

vanDredno stanje

kad sam bio klinac samo su glupavi govorili vanDredno i ubacivali tako slova gde ne treba, a bogme i kasnije sam čuo da neko studira vanDredno pa sam se pitao kako si ti zemljače uopšte došao do studiranja nečega ako izgovaraš "vanDredno".
slično tome prvo smo govorili rošule ali su nas brzo naučili da se kaže rolšue a napredni smo i shvatili da to nešto znači na njemačkom jelte, e jedino nikako nismo mogli znati da se kaže gojzerice nego smo ih zvali gVojzerice a to se nekako više i uklapa u one cipelurde kojima možeš ciglu da šutiraš a da te ne zabole prsti
dobro i nušićevu ulicu sam zvao Њušićeva, ipak ne kaže se nušenje nego njušenje i njuška jel tako

uveli su policijski čas od 20-05 što možda remeti neke perverznjake što trče kasno uveče ali ja kao jutarnji tip još uvek nisam pogođen merama, a još za desetak dana kada se pomere satovi svitaće tek pred 7 pa će me boleti dupe da ranim pre zore da bih trčao po mraku, "evo sve trčim"

za danas bi bilo sasvim normalno i logično da se preseče ovo trčanje nekom bici vožnjom no obzirom na neke druge obaveze ne mislim da bi me tako kratka vožnja zadovoljila a za nešto tipa 3-4 sata nemam vremena tako da ću opet morati na trčanje.

nisam nešto posebno uzbuđen zbog toga ali dok može po danu da se uživa u prirodi daleko od grada i virusa, treba to koristiti, a ako baš uvedu policijski čas 00-24 ondak ću pak morati baš tada kada je najzabranjenije jer baš nešto i ne verujem da će me u 4 ujutru policijski Pajero juriti po parkovima i preko ograda od školskih dvorišta

Nema komentara:

Objavi komentar