09 ožujka 2020

pariz

sećam se tog datuma, ne što sam genije sposoban da zapamti sve i svašta već što je datum najlakši mogući za pamćenje. bio je 04.04.04. i na eurosportu sam gledao maraton u parizu. eto kažu da će zbog virusa ovog proleća biti odložen. jbg...

vest sam saznao sa neke američke mejling liste i to ni manje ni više od čoveka koji je pre par dana zadnju dužinu napravio na stazi BOSTONSKOG MARATONA tako što je pretrčao prvih 20 milja, čitaj falilo mu je samo desetak km do kraja. i koji retardić treba da budeš ako svakog dana možeš da treniraš na trasi jednog bostona, i sad kukumavčeš što nećeš trčati u parizu, nabijem te na ajfel taur. idi lečni se malo.

čitam dalje kako ljudi pričaju pa tu se trči pa duva vetar pa ko će tu dobiti od koga virus, ali ljudi zaboravljaju da dva sata pred start svakog većeg maratona od ovih sa nekoliko DESETINA HILJADA LJUDI svi ti maratonci stoje zbijeni jedan uz drugog kao telad u klanici i tako dahćući jedan drugom zavrat (užički pravopis, piši kao što govoriš) samo što jedan drugom ne gricnu uvo u erotskom zanosu, a mo'š misliti šta bi bilo da se neki od njih raskašlje, PA NEMAŠ GDE NI DA POBEGNEŠ onako stešnjen kao sardina u konzervi.

razapet između dva Uskrsa, kalendar trka je raspet malo tamo malo vamo, obzirom da srpski uskrs pada na moj rođendan i logično tog dana nema trka u srbiji, a hrvati imaju polumaraton u Iloku i trku 9.99km kod Samobora gde sam pre dve godine bio drugi ili treći, nemam pojma, samo što je bila u septembru a sad je pomerena u april

... a srbi su se nameračili da naprave bgd maraton na hrvatski uskrs sedam dana kasnije 26.04. ali je preCednik PRTZZZ raspisao izbore za taj dan pa sa koronom ili bez korone više niko nije siguran da li će bgd maraton biti održan istog dana ili pomeren na subotu 24h ranije.

beograđani su i inače najproverenije svetske picajzle (u rangu sa purgerima) tako da mogu da zamislim taj UŽAS da neće moći baš između 10-15 da odu na drugi kraj grada jer su im izbori svakom ponaosob tu na dve ulice u mesnoj zajednici i taj zastoj u delu javnog saobraćaja će ih omesti u podršci preCedniku i njegovoj viziji večne vladavine, strašno!

ja sam šacnuo i par nekih treking liga ovde, ne što sam lud za blatom i korenjem nego što je to neki skroz odvojen i neobavezan svet od ovog "normalnog, trčećeg" i što tamo mogu da odem na izlet i trčkaram po nekim vukojebinama 20-30-40km već koju varijantu odaberem, i gde mi je isto kao i ovde kod kuće, nit me ko poznaje nit imam koga da gledam i merkam nit će na kraju iko reći auuuuu koliko je propao antić, stigao deset minuta iza onog tamo iz onog orijentacijskog kluba takođe tamo. in-ko-gni-to, ne-pro-ce-nji-vo. a usput se nagledam nekih skroz novih predela, duša da mi prosija. tako da je to neki poluPlan za proleće.

pa kad se razbistri situacija sa virusima i karantinima i pićhama materinama, lako ćemo dalje, dotle valjda malo podođem glede performansa jelte.

Nema komentara:

Objavi komentar