pa sam sve poskidao, izvukao volan, okrenuo lulu naopačke jer se Lola žalila da joj je visoka (a meni svejedno) pa sam onda sve vraćao nazad s tim da sam kablove sve prebacio preko volana, jer su ionako bili previše slomljeni i nabijeni ispod.
tako uglavnom bude kada bužiri idu kroz ram i izlaze iz prednje viljuške kao neki duhovi.
jutros krenem da sve to proverim u prirodi i vožnji, i već na kapiji primetim da nešto klima.
napipam gde je problem, dovrnem dva šrafića koji drže lulu za cev viljuške, i sve ostalo je bilo dobro utegnuto.
posle sam usput na pustim delovima puta pitao AI kako psihologija objašnjava taj gubitak fokusa kada nešto znaš da treba da uradiš a onda ipak ne uradiš.
naime sve sam dotegao ali posle par raskrsnica primetio da mi volan stoji ukrivo!
pa zar ne treba prvo nacentrirati pre dotezanja, naravno da treba, no meni je fokus bio na tome da što pre nađem gde klima, i tu sam skroz zaboravio na redosled.
nešto poput onih epizoda Avionske Nesreće gde ne urade double check nego u fazonu "ma sve je to okej" prolete prebrzo kroz spisak pa zaborave da izvuku točkove pre sletanja.
doduše meni nijedna lampica nije svetlela kod tih nedotegnutih šrafova pa imam više opravdanja nego što je imao pomoćni pilot.
umesto 5km jutarnjeg trčanja sam menjao bravu na ulaznim vratima a kada sam pomislio da ću trčanje nadoknaditi posle toga, otišli smo u Lidl da iskoristimo kupon 10% popusta, Lola je odabrala šta hoće od ribe i mesa i odjurila nazad kući dok sam ja dovršio krug i natrpao puna kolica džidža-bidža tako da sam na kraju jedva sve utrpao u korpu bicikla i bisagu, uvek zaboravim da stavim dve.
ista priča kao i za guvernalu, nikad double check pred polazak u žurbi!
no svejedno sam probajući guvernalu prevozao 20km pored male akumulacije i malo napasao oči prirodom, ostatak ću nadoknaditi u pauzi posla.
Nema komentara:
Objavi komentar