prva sreća, na istih 7km od grada ali na zapadu i severu, bilo je toliko grada/tuče/leda da su livade i putevi bili skroz beli.
bilo bi malo teže odatle se vratiti.
druga sreća, sreća druga i veća, bio sam ispred jedne velike pećine ispred koje je propali napušteni restoran sa velikom nadstrešnicom pa sam mogao bez panike da posmatram kojim smerom idu oblaci, odakle dolaze i kamo odlaze.
prošlo je nakon nepun sat, kao i prema prognozi, pa sam se polako vratio kući da se previše ne isprskam.
izgleda da sam možda i bolje mogao proći sa e-mtb jer vidim da se sada na još većem sniženju pojavio model "iznad" mog, sa baterijom od 750 umesto 500 i sa 11 umesto 10 brzina, takođe za australijsko tržište sa ograničenjem na 32km/h umesto na 25 kako se prodaju svi ostali u srbiji.
i ovaj je prelazio po 60 brdovitih km tako da bi ovaj "jači" ladno mogao da dobaci i do stotke po zahtevnom terenu, naravno uz razuman nivo podrške a ne uz neko divljanje da sve mora na Turbo.
no ima jedan problem, moj model E1 ima gume 29" u svim veličinama osim u S koju sam uzeo (umesto uobičajenog M jer su sve redom oversize) gde su točkovi 27.5", a model E2 ima 29" u svim veličinama što znači da mi je gornja cev na visini od 78cm dok mi je što bi vudi alen rekao, onaj organ po značaju iznad drugog najznačajnijeg, negde oko 80cm od zemlje pa tako može doći do omleta u šumi.
tako da je možda i bolje što nisam uzeo taj E2.
jer uz E mtb koji može do 100km, morao bih da prodam i običan MTB, i gravel, ništa mi ne bi trebalo više, a ovako ću ipak morati malo više da šaram i istrčavam iz zone komfora, da ne kažem hedonizma.
Nema komentara:
Objavi komentar