naime umesto svih osnovnih podataka (brzina, udaljenost, prosečna, odometer) ovaj ima led diodice koje pokazuju u kojem sam nivou podrške, Off je ugašeno, Eco je zeleno, Tour je Plavo, Sport je ljubičasto a Turbo je crveno.
takođe ima i pet diodica koje su zelene kada je baterija puna 100%, na 90% peta promeni boju iz zelene u belu a na 80% se ugasi, i tako sve redom javljaju kada su "na pola", pa tako imaš dodatno nijansiran pregled u odnosu na klasičan displej koji samo pokazuje 100-80-60-40-20-00.
no osim diodica ne vidiš ništa drugo, moraš dokupit Boch poseban displej koji sve to pokazuje.
tu sam pito Džipiti da li mi je pametnije 1) Bosch dodatni displej, ili za manje para kupiti 2) Quadlock nosač za telefon pa na njega snimati vožnje i gledati podatke npr. u Stravi, ili 3) još jedan ciklomaster koji bi nezavisno od svega sve snimao i kasnije slao u telefon - njegovu aplikaciju i dalje - u Stravu.
na kraju smo zaključili da bi za svaki telefon bilo previše da radi satima jer je ciklokompjuter napravljen da mu displej radi danima i ne greje se, pa mi je tako u subotu ovaj frend doneo IGPsport gadget koji je imao u radnji, naime ja sam hteo najjeftiniji neki model 100 a on je na stanju imao samo taj 200 pa sam ga odmah tamo namontirao i juče je sve lepo snimio.
najbolje od svega je što je toliko jednostavan, prejeftin, i što sve radi sam!
kad ga pomeriš on se uključi, kad kreneš preko 5 km/h on počne snimanje, autopauza radi, završi, spremi, voila'...
jedina mana je što me je tako kompletiranje bicikla koštalo nešto više od onoga što sam prvobitno mislio da sam već platio.
Nema komentara:
Objavi komentar