05 srpnja 2020

cikloturizam

kažu ovi što prate zbivanja na Stravi da je danas neka grupa beograđana odvozala iz Valjeva do Divčibara i nazad plus do brane i nazad, samo što mi to nismo znali...
izgleda da je bilo nekih 20-ak ljudi ako ne i više, doduše malo su prerano startovali u odnosu na našu satnicu jer smo morali na pijacu pa na groblje ali lako bismo se rearanžirali da smo hteli.

od svega smo videli četvoricu ne baš opasnih biciklista kako se pakuju negde skroz popodne, a inače koliko sam shvatio glavnica je provela oko 5-6 sati na treningu od čega nekih 4 sata ili malo više vožnje i između sat i dva sata zastajanja na mestima gde počinju i završavaju se segmenti, da bi se odmorili i napadali neke svoje ciljeve i rezultate.

primećujem da to postaje trend, da sve manje ljudi odveze trening od 140km pa kako mu se zalome vetrovi na kojem segmentu, jbg, a sve više ljudi pravi pauze između da bi se na segmentima pomerali što više ka gore.
pričam o bicikizmu naravno, na trčanju teško možeš u jednom treningu da zakačiš više segmenata ionako.

to je bila jedna tema, druga ide ispod, a gde smo biciklama išli nikom ne bi ni značilo da pobrojim 20 sela bogu iza nogu ali uspeo sam da Lolu provedem nekim silnim puteljcima kojima nije ranije prošla a nekima jedino u kontra smeru

elem načujem ja da će biti neko pomračenje sunca pa uzmem pred spavanje onako na telefonu da guglam šta gde kako pa shvatim da nije pomračenje sunca nego meseca.
MEĐUTIM
od 50 linkova, svih 50 su bili u fazonu "petog jula će doći do pomračenja meseca A EVO KAKO ĆE SE TO ODRAZITI NA HOROSKOPSKE ZNAKOVE!".
znači bukvalno nigde astronomskih informacija, samo astrološka baljezganja sa mamac naslovima

i ništa, legnem da spavam rezigniran pa rekoh ako piše u ranim jutarnjim časovima svakako ću pogledati sa terase negde oko 2-3-4 ili kad god se slučajno probudim
i tako je i bilo, probudim se ja i EUREKA, setim se da izguglam na engleskom brate
umesto pomračenje meseca 05 jul 2020 ja ukucam lunar eclipse i BINGO otvori mi se deset astroloških ali i deset astronomskih rezultata sa sve finim objašnjenjima

tako sam saznao da ajd što nije ni potpuno ni delimično nego je neko treće nazovi pomračenje kada atmosfera zemlje remeti pravac sunčevih zraka ka mesecu pa tako on nešto malo promeni boju, i to je sve, ODNOSNO TO NIJE SVE, jer se takvo PRImračenje vidi sa svih ćoškova svih kontinenata osim iz ovog dela evrope

PA KAKO ĆE ONDA UTICATI NA HOROSKOPSKE ZNAKOVE AKO SE NEĆE NI VIDETI NI OSETITI NI PRIMETITI, ALOo0o0o0o0 BALKANSKI PORTALI ŽELJNI KLIKOVA BUDALA?

Nema komentara:

Objavi komentar