18 srpnja 2020

uneventful

petak je fakat bio trinaesti,
srećom ne konkretno za mene
ali to ustvari ni ne menja suštinu

staviću ovde link na taj drugi "životinjski" blog
LINK NA BLOG "LANE"
...
odnosno ako nekog mrzi da čačka evo mu ovde sažetka:
ugledao udarenu mačku, pomerio je s puta, zvao veterinara, otrčao pod tuš pa na posao, vratio se da vidim jel još uvek živa kad ono neko mi ukrao mačku, tako da sam na popodnevno trčanje otišao malo nespokojan


spokoj mi se vratio čim je zagrmelo, srećom bicikla mi je bila na samo 4km od kuće što po pljusku i kroz vodu do kolena deluje kao 40km po suvom, a srećom sam ispod vetrovke (koja ne pruža ama baš nikakvu zaštitu od pljuska) imao PAMUČNU MAJICU pa sam ceo bio kao u nekim hladnim oblogama, da sam imao i 42 temperaturu do kuće bi mi spala, a ovako mi je spala sa 36 na jedva tridesetak, evo sad guglam koja sam bio životinja ali najbliža mi je zmija kojoj se temp. kreće od 22-28°C


kad sam kretao biciklom još uvek po suvom video sam na putu pored parka zgaženo štene, sklonio i njega iako je bilo mrtvo, i u kanalu pored ugledam još jedno.
u povratku zastanem da ga potražim kad ono nema ni tog živog, doduše na putu nove fleke nije bilo tako da se nadam da ću ga pronaći tokom vikenda ako je preživelo u zdravlju ovaj pljusak
što se mene tiče već je i ovo previše žrtava za petak koji navodno nije trinaesti

tako da, ispade mi taj sprint biciklom najveći trening u danu
ajd da ponovim isto što i juče "sutra je novi dan"...


Nema komentara:

Objavi komentar