12 srpnja 2020

skotovi

a može se reći i skotine, poput mrcine ili još bolje maline


sve je prošlo po švajcarskom modelu, čak ni voz nije kasnio više od dva minuta, i tako smo nas dva kolege po bajku krenuli u planine
aplikacija mi je stalno pokazivala 150m višu nadmorsku, očigledno je jedan od satelita negde odbio signal prilikom uključivanja i tako sam ceo dan proveo na visokoj nozi


gore iznad 900m nekako sve kasnije uzreva no maline izgleda da prate ritam iz ravnice pa su barem na južnim padinama lepo rodile, hvala meštanima što se nisu bunili i pustili nas da na par mesta naberemo po šaku ili dve


planine kao planine, nema tu puno šta ni da se priča, a meni je ostalo da kao i posle svake druge vožnje ispregledam mape, sačuvam trekove, i da sledeći put pokušam da iz suprotnog smera dodam neku malu varijaciju da bih ispitao još poneki ćošak ovog beskrajnog venca planinâ

negde pred kraj kruga smo se rastali, burazer je otišao ka planinskom domu gde će prenoćiti a ja sam se spustio u grad onim najgorim asfaltom za koji čak više ni običan mtb nije pogodan nego je poželjan ovaj sa velikim točkovima i amortizerom napred, viljušku sam zaključao tek na 8km od kuće

Nema komentara:

Objavi komentar