17 srpnja 2020

petak trinaesti

petak trinaesti zakasnio 4 dana pa ga evo sedamnaestog,
a juče je bio četvrtak jel tako
dakle sledi priča o četvrtku

bio jednom jedan četvrtak
a može i ono iz domaćih zadataka u osnovnoj, "bio je lep i sunčan dan"
nisam imao nekog vremena na pretek pa sam ujutru skovao jedan od standardnih planova, a to je biciklom samo par km do izlaska iz centra pa onda na jedan blic brdski kružić od 10km trčanja
koliko god rano da kreneš sunce te uvek preduhitri no ovaj kružić ide kroz dosta hladovine starim zaboravljenim putem kojeg su prepravili u "od babe devojku" no narod se već navikao na prečicu pa je još uvek skoro pust
nema tu šta mnogo da se priča, ustrčao, strčao
baš sam onako lenjo trčao bez ikakvih ambicija, sve do poslednjeg kilometra kada sam shvatio da mi je prosek jadan pa sam krenuo da mažem no malo matematike mi je odmah saopštilo da je poduhvat "ispod šest minuta po km" nemoguća mission pa sam se pomirio i sa 6'09'' bože moj
ionako je plan bio da malo protegnem nogice i pričuvam ih za popodnevnu vožnju jer je od petka (jutros) najavljeno pogoršanje vremena

popodnevna vožnja je pak bila ono što je obeležilo dan
ispala je predvečernja tačnije, eno vam slike onog delića duge kod mene na fejsu, ne pamtim kada sam za nešto dobio 50 lajkova u samo pola dana, možda i zbog propratne priče nemam pojma


mnogo mi se sviđa ovo kada se uloguješ u svoj google račun i onda ti se sve slike povežu na jednom mestu, pa dok sedim na kompjuteru imam i opciju da dodam slike sa telefona i ne moram da ih šaljem samom sebi pa da ih download u kompjuter pa upload na blogger


ovaj screenshot sam tako ubacio koristeći levu opciju, a gornji foto odabirom "from phone".
otkrio sam toplu vodu, ima tome mesec dana jer nešto nisam baš siguran ni da je ranije postojala ta opcija

elem zapucao sam jednim od neverovatno velikih širokih puteva koji je 20 godina od mog prvog prolaska još uvek MAKADAMSKI
čime su se ti seljani zamerili vlastima nemam pojma, za koju pogrešnu stranku su glasali, uglavnom širom okruga se asfaltiraju toliko smešni puteljci da nemaš pojma čemu služe, a ovih par kilometara su na nekoj crnoj listi valjda

kada sam se popeo napravio sam nekakvu "osmicu" jer sam krenuo na jednu stranu, pa udario na jedan od tih asfaltića, pa njim sišao na nekakvu raskrsnicu i tu video još jedan asfaltić nepoznate svrhe
tu sam zastao i otvorio mapse, ne bih li skontao da li će me to negde odvesti, ili samo do najbliže farme krava muzara čiji je gazda odbornik u opštini pa je izdejstvovao da mu se za mleko napravi autocesta

tako sam se snalazio od jedne do druge raskrsnice dok nisam došao na taj deo po vrhu kojeg se maglovito sećam, sjurio se u podnožje brda sa one druge strane, pa krenuo polukružno nazad
znajući da imam jedan asfalt koji se vraća na vrh brda poželeo sam da prođem bilo kojom drugom varijantom i čim sam video dovoljno širok makadam/zemljani put odmah sam skrenuo
srećom je odmah naišao neki meštanin pa sam ga pitao da li ću "izbiti" na onaj put po vrhu, i nakon potvrde sam produžio bez nespokoja uzbrdo
računam šta će mi asfalt ako sam već krenuo sa kramponkama, bolje da nastavim da učim tu novu školu

evo obeležio sam uspone (sa) rozom, spustove sa zelenom a ravnjikavo sa plavom virtuelnom olovčicom, znam da ne treba ovo "sa" ali mi se svidža


eto nakon dana sa trčanjem ujutru i biciklom popodne, zbog radi da bih nakon toga malo smanjio ambicije, u četvrtak sam spičio još jedno trčanje ujutru, doduše mlako, ali zato vožnju od preko tri sata popodne, pa eto, možda neće biti na spisku onih "epskih" ali i za te epske treba trenirati (i dočekati lepo vreme za vikend)

a danas je novi dan, rekoh petak i valja se opet u nešto otisnuti iako je najavljena kiša

Nema komentara:

Objavi komentar