24 srpnja 2020

petak za petaka

ne mislim petaka kao 5km nego kao frtalja "za peticu"
pošto ove godine nije bilo, ili ja ne znam da je bilo, onog standardnog NS polumaratona na kojem sam oduvek trčao "frtalj" tj četvrtinu maratona (10.55km) kopkalo me kako bi to izgledalo ovako na nekom poluzahtevnom a istovremeno poluneobaveznom Tempu
ne mogu da kažem da je bio Tempić jer ne znam koliko bih ovako "izgurao", neki osećaj mi je govorio da mi je ovo Ritam Polumaratona no bez vode i po suncu se često dogodi da "iscuriš" pa malo padneš u ritmu u drugoj polovini tempo trčanja koje traje bitno duže od sat vremena

krenuo sam na Frtalj po jednom od većih puteva ali sam nakon 4km odabrao varijantu da preostalih 1.3km do okreta idem sporednim razrovanim asfaltom koji je bio u hladovini, namesto krajnjeg dela staze po glavnom putu jer je tih kilometar i nešto bilo na otvorenom prostoru bez ijedne senke

nešto mi se pred kraj nije poklapalo i učinilo mi se da će mi pokazati manje od planiranih 10.55 pa sam iskoristio retku priliku da na ovako prometnom putu ne čujem nijedno vozilo iza ni ispred, i malo vijugao od bankine do bankine zabavljajući se idejom kako će to smešno izgledati na karti, ako se pravilno učita tj obeleži:


da vidiš čuda eto prave linije u odlasku i meandra u povratku
"levo, desno, nigde moga stana,
oj ulice i ti si pijana"

nisam hteo nešto da finiširam poslednji kilometar i premaram se jer mi je sve bilo skoro pa svejedno, prosto sam hteo da otrčim taj Frtalj i da ostanem u normalnom stanju za posao na koji evo upravo krećem, i da se usput zabavljam pretpostavkama koliko mi čega treba da bih ovaj ritam mogao da držim recimo na polumaratonu, što ne bi trebao da bude neki bitan problem, to bi izašlo na 1h38' (!) ili na maratonu (3h17') za koji bi mi pak trebalo nekoliko Dužina jer se na ovakvim trčkaranjima za dotični ne možeš pripremiti bez obzira što redovno biciklom ideš po 4h, nisu isti mišići niti naročito slična biomehanika

stopalo sam dobro bandažirao mada su flasteri pospadali pred kraj no dovoljno dobro su obavili svoj deo posla



Nema komentara:

Objavi komentar