13 srpnja 2020

trinesti jul

ne znam šta beše 13. jul, valjda autoprevoznik iz Podgorice, onda je to verovatno dan oslobođenja, mrzi me da guglam, uglavnom eto dođe i taj datum
... i tek sad mi je palo na pamet da sam jutros mogao da otrčim 13km a ja sam otrčao samo 12, odnosno nešto malo više od 12 no pazi preokreta, za to trčkaranje po brdašcima oko grada mi je trebalo jedan sat iiii... tadaaaammm... TRINAEST minuta, što će reći opet 10 km/h prosek
brzo nema šta, da nisam truptao nogama niko me ne bi ni primetio u takvom brišućem letu

no to nije ni najvažnije, imao sam 4 dana pauzu od trčanja i tako samo nastavio ovu šlogiranu godinu u nekom skroz šlogiranom fazonu, ništa se ovde ne zna, ni da li trčati ni zašto, ako već mogu na biciklu koja je puno pametniji izbor po toplom vremenu
jučerašnji dan nazovi-odmora je prošao u dve vožnje po par sati u potrazi za nekim ostavljenim kučićima na sve strane oko grada, neke smo našli a neke ne, šta ćeš, mora se pokušati a ja ne odlučujem o ishodu

noćas sam sanjao kako je naišao voz dok sam bio u tunelu i vratio sam se samo pet metara u onaj ispust u koji treba da se skloniš no taj ispust je bio puno širi, poput onih ogromnih niša u tunelu Učka recimo, i tu su bili neki viseći izlozi puni umetničkih fotografija i pomislio sam - e odlično da je naišao voz, taman da pogledam ove slike - sve je bilo lepo osvetljeno kao u nekoj galeriji

koliko vidim kod ovih norvežana u prognozi, sledeće trčanje bi moglo da "padne" u petak kada je najavljeno naoblačenje, a ako mi se potrči još neki dan pre toga onda taj petak možda može da bude i dan polu-odmora kao nabrijavanje za vikend, svejedno

takođe, ne znam da li će mi se letos uopšte makar jednom potrčati "ozbiljno" ili će mi svako trčanje biti tek trčkaranje i luftiranje mozga, ako se može reći luftiranje tj provetravanje za nešto što je odavno izvetrilo?
sve se nešto kao nećkam i hoćkam da se otisnem na pokušaj nekog Tempa od 5 ili 8 ili 2x4 ili 10km, no nikako da se odvažim, kao da se plašim rezultata, ili možda umora koji bi mi oduzeo neki sledeći dan bicikle, ili nedajbože oba


Nema komentara:

Objavi komentar