22 listopada 2020

dva dana, osam treninga, otišla cela tegla meda

ne znam odakle da vam pričam, jer ne znam koliko bih stigao "po redu"
ali zato znam šta ću sve da preskočim
kao prvo, juče jedan grandiozan trening
otišao biciklom 5km do periferije, pa trčao
1.5km zagrevanja
pa 10km trčao promene 100/100m brzo/manje brzo
tih 10km za 44 minuta


pa mi sat izračunao novi najbolji vo2max u zadnjih mesec dana
a nabacio mi je i nove cifre za utrke jelte


i nakon toga još onaj 1.5km lagano nazad do bicikle
pa biciklom nazad kući
taman da probam ovo sranjce iz zemalja prvog sveta
samelješ jabuku, dodaš šećera, sipaš u malu teglicu
i naplatiš kao pun džak jabuka
a ukus fantastičan, mislim isti kao jabuka jelte
prste da poližeš, a oni tebi novčanik


kad sam se malo odmorio uzeo da promenim paknove
ovo je moglo sastrugati felnu skroz do unutrašnje gume
dakle bio je zadnji časak za to


nakon toga mala vožnjica biciklama da odmorim nogice
pripitomljavali neke divlje zveri
nijedna ne ostane divlja nakon što joj pokažeš viršlu

e odatle dalje sam vodio Lolu u treking ofanzivu
mislim biciklama, taman da isproba kočnice, ali teren full trekking
rekoh pripremamo se za nastavak sezone


pa kroz neke oranice pa kroz kukuruze pa kroz šumarke 
kaže Lola auuu, da si me ovde spustio ne bi umela kući da se vratim
zanimljivo je to kako nekad "znamo" ceo svoj kraj i okolinu,
ali samo onako sa asfalta
a kad negde kreneš stazama kuda sam se ja smucao,
pola ljudi nema pojma šta ih je snašlo


i tako se završio jučerašnji dan, više manje
a danas, jovo nanovo pa duplo
ujutru na lagano trčanje, usput svratili na groblje
jer bi mi majci bio rođendan, da ga je doživela
ona je zadnji dan Vage, kao što sam ja poslednji Ovan
na nama je krčma što bi rekli
nije gore bilo nikog živog mada sam se pristojno obukao
malo duži šorc i tanki neupadljivi sintetički duks
pa posle tog trčkaranja na posao
pa sa posla naglavačke na drugi trening
eeee to je već bila avantura vredna bloga
mada ću i to na preskok jer se već odužilo

znači biciklama 16km do jednog podplaninskog sela
pa tu ja opet vezao mtb ispred lokalne prodavnice
dalje nastavio peške a Lola "na pomoz bože" biciklom
rekoh ako se opet negde sroka ko će je nositi nazad u grad


prvi deo od ~5km sam trčao i ona nekako vozila
e kad smo došli do kaldrme/kamenjara, odatle teški hiking
na mestima ona gurala bajk, na mestima ga ja nosio
NA MESTIMA GA OBOJE NOSILI


i nekako dođemo na vrh brda, pa kroz livade prečicama
pa kroz šume prečicama


i nekako izbismo na glavni put, čuj glavni, na bilo kakav put
i onda jopet ja trčao s tim da je sad sve bilo nizbrdo
pa je njoj bilo lakše za vožnju, mislim odozgo je mogla i trotinetom


ne moram da zakrećem sliku da bi se videla nadmorska
i tako stigli do moje bicikle, pa u grad
kao što se vidi moje polu-kramponke su ostale zavezane
a ona je po šumama i gorama išla na semi-slick letnjim gumama :-)
bar da sam se setio da zamenim točkove, ali nisam jbg


total 16km bic + 5km trč + 4km hike/jog + 7km trč + 16km bic
ako nisam sastavio 7 sati na čistom zraku, tu me seci
sutra petak dan odmora, pijaca i taj fazon
iskreno, jedva čekam
što ne znači da ću ceo dan presedeti kod kuće
ali gde god krenem biće dvocifreni pulsevi :-D

Nema komentara:

Objavi komentar