16 listopada 2020

dve trećine

 nije da se radi o nekom muzičkom ritmu jer ionako malo teže uspevam da zamislim dve trećine i čemu bi to služilo nego mi je kao i svakog petka sat na punjaču i stigao je do 64% pa sam uzeo da nešto napišem dok ga ne uzmem za popodnevno druženje obalama grada. napunio se ili ne pre nego što završim, imam otprilike tri stvari za razmišljanje.

1)
jučeršnji treninzi su ispali ludo netipični, sa jutarnjim sjurivanjem naglavačke da bih stigao na posao pa sam tako odradio nizbrdni hronometar od 4km sa najbržim kilometrom uveliko ispod 4', a popodnevni je uključio polu(ne)planiran uspon isto tako "do daske" na jedno od brda koje okružuju grad iz prostog razloga što je Lola iz čiste zajebancije odlučila da ponikom (doduše city varijantom od 16kg sa 6 brzina) napadne jedan od segmenata na Stravi pa sam ja krenuo kao podrška a završio kao zaprška jer me je prošla na pola puta i do kraja je bila (igra reči) mrtva trka, ne jer je bio foto finiš nego jer oboje pocrkasmo kao ono magare do zelene trave. Evo kako mi je sinoć garmin izračunao stress score tog uspona, oko 87.5%, kako li izgleda 100% leba ti...


2)
pre pola sata se pojavila vest kako je Krizni Štab doneo neke nove preporuke među kojima se nalazi i rečenica:
"RTV pre 16 minuta
BEOGRAD - Krizni štab je odlučio da od danas preporuka bude nošenje maski i na otvorenom, dok se lokalnim samoupravama zabranjuje da izdaju dozvole za okupljanja, izjavila je zamenica direktora Instituta Batut dr Darija Kisić Tepavčević."
Koliko to kači najavljene treking lige do kraja godine nemam pojma, već sam poslao poruku na adresu TLS i zamolio ih da do večeras jasno naglase da li pomenuta odluka nešto bitno menja glede sutrašnjeg kišnog smaka sveta na Kablaru.

3)
e sad sam se malo zatrčao pred rudu jer sam se u međuvremenu setio da 3) skoro u potpunosti zavisi od 2) jer sam imao neke opcije da se ne vraćamo kući iz Ovčar banje nego da nađemo neki app ili hotelčić bilo gde dalje na toj strani sveta pa da ostanemo i u nedelju, no 2a) na planinama je najavljeno jedva nekoliko stepeni u plusu što isključuje bicikle a nisam siguran koliko će mi se trčati nakon ovog šlajfovanja po blatu i kamenju u subotu. tako da tačke 3) praktično niti nema, jedino dotična može postati tačka 0) ako se sve odloži pa nedelja u razvedravanju uleti kao neki neplanirani izlet ali bez subote u prethodnici.

tako da, nemam ništa da izjavim :-)
nakon jutarnje odmarajuće vožnjice od 20-ak km ću bez obzira na sve otići na još jednu vožnjicu i dočekati vikend spreman za akciju, a kakva će akcija biti nije ni za šta presudno, svakako ću smisliti nešto lepo i barem polu-pametno

Nema komentara:

Objavi komentar