18 listopada 2020

jug-severozapad

čitam raspored virtuelnih trka i maratona, pa primetim kako je napakovan onaj drugi vikend
sub 31.10. Auckland,
ned 01.11. New York,
pon 02.11. Sao Paulo*

razmišljam naglas - al dobro, šta ima veze, ne moraš maraton, uglavnom nude opcije 10km, 21km, 42km, a ponekad čak i 4.2km mini trkica, tipa ako u nedelju trčiš maraton onda u petak i utorak lupiš dva skraćenka
na šta mi Lola reče - ih pa šta ti je to četri kilometra, to možeš da istrčiš i iz pidžame
a ja to "iz pidžame" čuo da je rekla "ispred džamije", pa začuđeno pitam - ISPRED KAKVE BRE DŽAMIJE? :-D

(*) s tim da svaka trka može da se istrči i dan pre, i dan posle, pa da se ovaj triling razvuče ili sbije, već prema tome šta ko želi da postigne.
i sad sam počeo da razmišljam o tim mogućnostima.
prvo što mi je naravno palo na pamet (a kažem naravno jer gledam iz ovog ugla svoje karijere) bilo je da Auckland otrčim dan ranije, u petak, pa onda NY u nedelju prema rasporedu, a Sao Paulo u utorak, mislim kada već nude takvu mogućnost -24h/+24h

i onda mi padne na pamet da bih pre deset godina uradio skroz suprotno, svakako bi mi izazov bio upravo da trčim tri dana zaredom, pa bih ili smislio 3x21km, ili 3x10km, ili 10+42+21, bog te pita šta bi sve moglo da mi padne na pamet


no pre svega toga ide sledeći vikend tokom kojeg me opako preopako i polupreopasno privlači ideja da možda istrčim maraton. bio bi to trening-maraton s tim da bih imao okrepe u nekoliko navrata pa koliko god uspevao nebrojeno puta da pretrčim maraton kod kuće u sopstvenoj režiji, ipak je drukčije kada imaš makar kakvo nazovi društvo. plus okrepe, to ne treba zanemariti mada na ovim temperaturama ladno može da se pređe 42km "na suvo" uz neku blagu dehidraciju ili čak ni to ako mnogo ne žuriš.

bila je dovoljna ona jedna treking liga u subotičkoj peščari da se podsetim trčanja u grupi, kako ti je nekad u trenutku teško pa pogledaš oko sebe kako je drugima vidno teže i momentalno ti se promeni raspoloženje u ono suprotno "hej pa meni je ustvari lako" i samo nastaviš da trčiš opušteno kao da si na rastrčavanju a ne na treningu Dužine.

Nema komentara:

Objavi komentar