12 listopada 2020

ima još, uvek ima još!

opet pišem malo unatraške, da ne kažem MEMOARE

radi se o nedelji tojest o suboti jer svaki virtual run koji ovi mačići organizuju može da se obavi dan pre i dan posle zvaničnog događaja. tako sam ja planirao da i u Subotici istrčim treking ligu od 26km i da to prijavim kao virtuelno Čikago polumaraton, pa će njihov automat već deo tog trčanja obračunati kao polumaraton. međutim dogodilo se šta, dogodilo se da sam misteriozno ostao sa zaključanim ekranom pa sam na pola trekinga ugasio i upalio sat, te dobio dva fajla. srećom drugi fajl mi je bio preko 15km dugačak, pa sam odahnuo, fala bogu barem ću desetku imati! pride sam imao prosek iznad 12/km/h iako sam trčao po pesku i travi sa nešto gore-doliranja.


i murate murate, što si uvek sreće kurate, nemam poooooojma šta je taj njihov automatik obračunao, jer jedva da sam imao par kilometara sporijih od 5 minuta, tek pogledajte kakvim me je "rezultatom" častio 😂😂😂


znači 5'42''/km ladno, 57 minuta a ja pretrčao zadnjih 10km trekinga za 46 minuta, ok poslednji kilometar je bio po asfaltu ali brate, kakav brutalan gratis dobih :-P 
naravno kao što je sve bilo virtuelno tako mi je i razočaranje bilo samo zamišljeno, mislim pobedio trku pa ću da se brinem oko pogrešnog broja koji mi je stigao u mejlu, sve trčim, nego rekoh evo i vas da nasmejem, sad svako može da kaže da me odrao na ceneru :-D 
pa samo ti Sale trči virtuelne trke :-D 
šta li će biti kad se okušam na maratonu, garant ću na neku foru probiti onu rampu od 7h!

Nema komentara:

Objavi komentar