14 listopada 2020

oblaci ko teški koraci, pa malo bicikle

Popodne 60km mtb-ajkovima, ove godine je Mioljdan pao na Taštin rođendan obzirom da je prethodnih par dana bilo govno vreme a danas izgoresmo na suncu i +20 stupnjeva, hvala nebo, drži tata. Sledeći deo ladno preskočite, neka teorija dosadna:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Upravo sam dobio link na video klipić koji je čuveni trener McMillan postavio na jutjub, na temu pripreme virtuelne trke, i sad evo u jednom uglu ekrana to gledam i slušam i poredim sa onim kako ja to zamišljam, i čekam da vidim da li ću išta novo naučiti, ili na neki način svi slično razmišljamo i znamo kako da se organizujemo na najbolji način. 

I odmah prvo neslaganje, moja ideja je bila da virtuelnu trku otrčim kao samo još jedan trening, bez previše očekivanja planiranja i pripremanja, dok on virtuelnoj trci pristupa kao najpravijoj mogućoj trci A nivoa u sezoni. E ali s tim da nećeš na njujorški maraton, nego ćeš da kružiš po kvartu jednako naložen. Jednako? Hmmm... Moraće neke nove droge da nam ponudi da bismo se uživeli u njegovu hipnozu, jer koliko ja znam na trci adrenalin i psihologija čopora dramatično izmene motivaciju i hormonski status maratonca, dok na usamljenom treningu nema šanse ni da priđeš tom transu.

I dalje odatle, kad smo se već razišli kao od izvora dva putića, on priča o odabiru brze staze, postavljanju okrepa, tajmingu u doba dana, ishrani, pripremi, odmoru, masaži, tralala, iskreno mislim da se tip više proserava i fantazira nego što ovim daje ikakve smislene savete, mislim niko se neće najesti ajvara i istovremeno napiti mleka pre treninga od 42.2km, niti će insistirati da ga istrči baš Danas ako je iz nekog razloga jako loše spavao, probudio se umoran i trom, naravno da NYCM ne možeš odložiti ali u treningu moraš biti fleksibilan. 

Poslednja u nizu budalaština je da namestiš navijače na cilj tog svog privatnog maratona i da ti rastegnu traku koju ćeš protrčavajući da pocepaš, navodno bi to trebalo da te motiviše na bogzna kako jak završni sprint nakon što si klackao 42km, meni to više zvuči kao crtani film.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nego sve su to budalaštine, hteo sam da pišem o nečem drugom. 
Ali neću.
Nastaviću o budalaštinama.
Prvo sam hteo da otrčim u toku ove nedelje trening-maraton jer postoji i virtuelni Novi Sad (!) no ta trka teško da zaslužuje od mene toliki napor a verovatno bi mi na kraju i rezultate negde zaturili, tako da prema narednom planu 26:virtual imam zakazane sledeće EVENTE. 

18.10. virtual Amsterdam
25.10. virtual Barcelona
E sad, o čemu se radi. 

Sledećeg vikenda nema baš nekih maratona u okruženju kao što ih nije bilo cele godine ali postoji planinska trka na Kablaru. Mislim od svih planina gde baš Kablar, to je da ti se muda otegnu do zemlje, bukvalno nema težeg brda za prelaziti uzduž i popreko, kad se samo setim onih sipara i puzanja pre nekoliko godina, brrrr. 
A ove godine je ovakvo stanje:
Mala staza: 15,64km, uspon 870 m, vr.l 5:15, 41 bod;
Srednja staza: 27,17km, uspon 1336 m, vr.l. 7:45, 68 bodova;
Velika staza: 34,59 km, uspon 1625m, vr.l. 8 sati i 45 minuta, 85 bodova.


Zelenim sam obojio kratku jer je prekratka, eventualno uz neko zagrevanje i rastrčavanje može da se namakne na 21km I TO MI JE TEK SAD PALO NA PAMET, inače sam je do pre minut bio skroz otpisao. Moram samo proveriti kuda ide srednja a kuda kratka, da ne propustim nešto vredno obilaska. Velika je naravno bespotrebno prevelika jer sa ovim brojkama mogu da prijavim samo virtual 21km, ako već budem budala da pretrčim 27km po najavljenom kijametu i zimoći, jamačno ne moram svih 35km.

Sve sam pregledao i nisam ništa odlučio A EVO I ZAŠTO.
Zato što je za desetak dana u terminu Barcelone treking liga u Zasavici gde će najduža staza biti ta-daaaammm - 43km!!!
Pa ako me zanima tamo 43km, sigurno bi mi 8 dana ranije na Kablaru bilo bolje da trčim tri sata tih 27km ako to uopšte može i za tri sata da se istrči ali dobro, tu negde, eventualno 3.5h ako bude baš puno kiše blata i šlajfovanja.
Bumo razmislili...

Nema komentara:

Objavi komentar