20 listopada 2020

stara tema

opet ova stara tema, povodom uvođenja policijskog časa u Sloveniji, e sad zašto baš u Sloveniji koja je od mog zadnjeg pogleda na tabelu napredovala samo za 50% dok je HR više od 100% a crnogorci su se maltene utrorstučili glede broja umrlih od korone na milion stanovnika:

makedonija 27 - 34 - 44 - 48 - 54 - 68 - 114 - 145 - 221 - 251 - 277 -  400
crna gora    10 - 11 - 14 - 14 - 14 - 14 -   14 -   19 -   68 -  99 - 140 -  376
bih             17 - 19 - 33 - 41 - 43 - 48 -   52 -   57 -   85 - 120 - 174 - 300
slovenija     38 - 41 - 49 - 50 - 51 - 52 -   52 -   53 -   56 -   61 -   64 -   90
hrvatska     12 - 15 -  22 - 23 - 24 - 25 -   26 -   26 -   32 -   38 -   43 -  89
srbija         16 - 19 -  25 - 26 - 27 - 28 -   30 -   32 -   60 -   72 -   81 -  89

хајлајтовао (?) сам зеленом бојом тренутак када су две приморске екс ју републике имале баш мали проценат, но жеља да се спасе туристичка сезона им је ваљда дошла главе. odnosno pluća, pa tek onda glave jelte. kao onaj iz romana ili neke poeme koji je "u ogledalu pljunuo jedinog brata i svakoj nadi zalupio vrata". kad smo kod brata, novi brus springstin je samo kliše, i ništa više. kao naši maratoni i blogovi, večito recikliranje ničega. no nije ni do trčanja ni do pisanja. fora je da šta god radiš doći ćeš do istog zaključka, tako da put do zaključka nije ničemu kriv. on je samo sredstvo sazrevanja odnosno jedno od 6 milijardi sredstava, svakom zapadne neko malo drukčije i to je ono što u svemu nije loše.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

elem malo sam okasnio sa planovima glede globalnog doprinosa rekreiranju no uspeo sam da ipak dovršim zacrtano pa sam malopre dodao nekoliko segmenata koji su očigledno falili u okruženju mada koliko vidim na većinu tih deonica se osim mene usudio još jedan ludak ili čak i nijedan, poput ovog danas uspona biciklom na kojem se pošteno okozih. juče nešto nađoh na internetima pa moram da vas pitam da li i vama drvo avokada izgleda kao gomila ljudi koja trči uz nagib od 20% pa su se svima otegla muda do zemlje? 


neko preterano planiranje mi nije u planu, jer ne znam šta će biti za vikend no to trenutno nije uopšte bitno jer je tek utorak, dakle i u sredu i u četvrtak mogu da se iživljavam koliko hoću pa ću se do nedelje svakako odmoriti, a ako se dogovorimo za jesenji mini maraton na Fruškoj koji je u subotu, takođe mi je za trku tog "ranga" skroz nebitno šta sam radio u četvrtak, bitno je da je petak dan odmora a sve ostalo može da se provuče neopaženo.

već sam dosta napisao pa ću jedno ОТКРИВАЊЕ ТОПЛЕ WОДЕ da vam objasnim sutra, sva sreća da izgleda niko ko ima nekog sofisticiranog garmina ovo ne čita, inače bi crkao od smeha na moja objašnjenja proračuna vo2max i trenutne forme. no sada kada sam skontao mogu pomalo da odahnem jer me više ništa neće zbunjivati. o tom potom.

Nema komentara:

Objavi komentar