25 svibnja 2021

drugi dan mladosti


nadam se da ovaj vagon čuva neki "pas koji je voleo vozove", a fora mi je bila da na njega naiđem 400m nadmorske iznad pruge, trebalo je brale ovo dovući na planinu, a sve da bi se imao fensi kokošinjac! uvek su mi bili zanimljivi ti vagoni, imamo u gradu i jedan koji služi kao kafić, a dok nisu bile podignute silne zgrade oko nas, maštao sam da otkupim jedan i dizalicom ga spustim na krov pa da bude kao neka terasa/potkrovlje/diskoteka ni na nebu ni na zemlji. a ovako ništa.

elem da opet napišem "blog o Juče", onu skraćenu vožnju po istočnoj srbiji sam nekako nadopunio jednim mnogo zanimljivim izletom, povezao sam dva puta na način na koji sam oduvek želeo no već sam imao dva neuspela pokušaja tako da mi je napokon svanulo.


sutra mi ističe 90 dana perioda bez javnog profila na Stravi, i imao sam ugovor da za tih 90 dana izvedem minimum 300 aktivnosti, sve u vezi istraživanja najboljeg načina da se na neki od puno alternativnih načina koristi Strava na huveju p40 pro (ili bilo kojem novijem huveju koji zbog američke blokade kini ne može da koristi guglov play store), a zauzvrat sam dobio tri meseca premium naloga sa svim mogućnostima koje on donosi. zalegao sam svojski i nadam se da sam pomogao nekome da skonta nešto, a umesto 300 sam zaokružio na 400 što trčanja što bicikliranja. nalog je ostao inkognito da me ne bi ometale tuđe aktivnosti i notifikacije, jer je iovako bilo previše posla, prosto mu je bila druga namena. što znači da od prekosutra mogu da se vratim na običan profil, mada možda radije prvo uzmem koji dan odmora od ovoga.

Nema komentara:

Objavi komentar