01 svibnja 2021

prvomajski rokenrol

kao neka kometa, evo gugl me opet upozorio da će neaktivne naloge da pogasi sredinom 2021 odnosno da tada odluka stupa na snagu a sredinom 2023 će da postane aktivna, no ja sam evo odvojio desetak minuta, a na kraju je ispalo petnaest, da poželim prvi maj "svima po spisku" pa sam pokušao da se setim svih mejlova koje imam i poslao čestitku za prvi maj, a onda se prijavljivao na jedan po jedan i odgovarao na čestitku. fino se ispričasmo.

naime, kada ta odluka stupi na snagu jelte, svakome će ostati onih 5GB besplatnog prostora koje smo do sad već uveliko popunili fotografijama, mislim ko ima instaliran gugl fotos i uključenu sinhronizaciju. i onda šta, kada na nekom nalogu napunim 5GB, ja promenim u telefonu nalog, na starom mi ostane 5GB slika (iako ih imam bekapovane na nekom od hdd) i krenem da skladištim kopije na neki sledeći nalog/mail, dok ne popunim i tih 5GB, i tako dalje.

dovoljno mi je da imam email na kompjuteru, a na svakom od telefona mogu furati neki drugi treći peti email, ne smeta ništa. a mogu i sve probleme da rešim sa desetak dolara pa da zakupim puno više GB i da ne menjam ništa, na duži rok je možda i to bolja opcija, no nekako mi ovako bilo zabavno da se igram.

bio sam ubeđen da ću jutros na trčanje pa posle na vožnju, ili ako mi se omili trčanje možda ga produžim nauštrb vožnje, no sve valja započeti od Prvog, pa još ako je praznik Rada, tako sam i ja od prvog krenuo da zabušavam i male su šanse da ću (ni) danas potrčati.


od treninga mogu da prijavim onaj od prekjuče ako ga već nisam prijavio, možda su ga do sad i uhapsili, jer sam jučerašnji već oplakao. negde na 20-ak km od grada me uhvatio kratak prozračan lepršav letnji pljusak i iako nisam nešto bogzna pokisao, rekoh taman da svratim da obiđem vikendicu tj ono što bi nekada trebalo da postane vikendica, za sada je samo ozidano "nešto" sa natkrivenim tremom. taman koliko mi je trebalo dok se asfalt prosuši jer ako sam već bio suv i kiša već prošla, što bih se sjurivao kroz baruštine i bespotrebno se okupao blatom? za sreću dosta je, šest-sedam kvadrata, tu mislim na ovaj tremić obzirom da nisam imao ključ pa nisam mogao da uđem i proverim da li je svo to silno ništa što unutra stoji još uvek na svom mestu. 

Nema komentara:

Objavi komentar