18 svibnja 2021

kurakami

desetkaaaaaa
ma koliko spora ali desetkaaaaa
(bio je blog o tome)
baš se budim i rekoh gle bedaka, o čemu ću imati notu da dodam, znate kao ono kad kažu upućena je nota ambasadi
juče vožnja kljakava onako nikakva, vratio se pred pljusak, TIK, mislim tik pred pljusak, jutros pffffff dok malo preskrolam po mrežama već će biti vreme za poso kuća poso
i predomislim se i izletim napolje, taman sam opet ubacio one fluo Mizuno u rotaciju
nego setih se da ovo nisam stavio:


pre nekoliko dana, osetim na trčanju kroz travu neko čudno peckanje, krenem da izvadim neki čičak koji mi je zapao tačno pozadi na pripoj ahilove, gde je vrh patike, kad imam šta i da vidim, tu je upala mala osica i žacnula me!!!
iščupam beštiju i malo protrljam čarapom iz sve snage ako je neki deo žaoke ostao da ga ispilingujem van, i to je bilo to.
narednih dana sam osećao ponekad svrab jer je baš nezgodno mesto i obod patike ga stalno draška jelte, da izvinu dame.
kad sam već izuo tu desnu čarapu da povadim trunje od korova, skinem i levu patiku kad imam i tamo šta da vidim:


izgleda da je uložak pretanak ili da je rub patike oštar ili nije iskrojena kako treba, uglavnom spolja me ispod ove kosti podbada i pravi mi i tu neki pred-žulj.
doduše jesam ove noosa nosio dosta dana zaredom, to me je i ponukalo da malo promenim, i dobro trku oko jezera sam u subotu trčao u ds racer koje su baš plitke.
toliko za jutros.

Nema komentara:

Objavi komentar