22 svibnja 2021

egzotika na maksimum


 ne znam u koliko još zemalja osim srbije avganistana i kolumbije možeš ovako svakog dana da vidiš neku novu neregistrovanu olupinu koju neko bezbrižno i zadovoljno vozika selom. 
naravno da na nekom makadamu bogu iza nogu nikada nećeš naleteti na policiju, a i da naletiš nije problem iskočiti i pobeći kroz njivu u velikim skokovima poput srne.
jedino ne sme da vozi ništa što sme da pokisne, obzirom da osim tablica nema ni pola prozora.
kako li bi stajale stvari da me ovakav iznenada zakači u nekoj krivini, bez osiguranja i ičega, ne moram ni da znam.
kontam da bi bilo nešto u smislu daj mi dvajes evra za brufen i nekoliko masaža kod fizioterapeuta, a daj bože da bih se iscenkao i za pet a ne za čivati deset, pa bih na kraju ipak zvao policiju, ako ovaj ne bi ponudio neko prašče kao kompenzaciju.
nije da sam se nešto silno navozao mada sam ostao par sati u brdima, morao sam da se pričuvam jer bi danas trebao da mi bude jako zanimljiv dan.

Nema komentara:

Objavi komentar