13 svibnja 2021

trinaesti a nije petak

danas je što bi hrvati rekli "trinaesti petog" (maja) i sad razmišljam, kad Trinaesti prestigne Petog onda on postane peti, ali Peti ne postane trinaesti nego šesti, viđe vraga.
baš je komplikovana ta matematika za prvi razred.
juče sam umesto na trčanje krenuo na trčanje i po, pa sam posle prvih 5km umesto povratka dodao 7km preko brda a nakon tih 12 smo preplaninarili 2km, pa ja još 2km sâm, pa strčao 3km, pa prošetao 2km obzirom da kiša nikako da počne*, i na kraju strčao poslednji km u grad.
ispalo 16km a moglo je i više.
*tu sam iskoristio okolnost da trčanje nisam snimao satom nego telefonom, pa sam zastajao i slikao razne procvetale biljčice, osećao sam se kao Marija Kiri u nekom važnom naučnom istraživanju
**kad smo kod telefončića, neću nikad menjati ovaj koji mi napravi veći nos od oba kolena zajedno


i sada se historija (histerija) ponavlja, jer sam OPET kao i prošle nedelje tačno dva dana pred neki događaj saznao da sam ga izgubio iz vida.
ali nije on mene.
za razliku od prošle Nedelje, sada mi je iskočilo sa strane "reminder" imate trku tu i tu u subotu oko jezera tog i tog, i eto nevolje.
otvorim Mapse, proverim kojim putem je koliko km, kaže magistralom 1h50 a autočestom 1h30, zavisno od toga koliko se rano probudimo videćemo da li će tih 20 minuta da nas košta 3-4€ putarine.
doduše ušteda u vremenu je verovatno i veća jer na autoputu nema radara pa može da se nadoknadi svaki manjak, jedino je bitno negde usput stati da se natoči gorivo pa onda na osnovu vremena ulaska/izlaska sa naplatnih rampi neće stići kazna za brzinu.

Nema komentara:

Objavi komentar