31 svibnja 2021

kao da je juče bilo

otvorim blogger i vidim da mi je poslednje javljanje od juče?
pa kako to ako juče nisam bio kotkuće?
i onda se setim da sam ujutru napisao blog pa otputovao, dakle ipak je moguće biti na dva mesta istovremeno.
nakon što smo otputovali došlo je vreme da se malo predahne na pola puta pa smo momentalno nakon smeštanja u hotel povadili bicikle i krenuli uz Dunav.
nije bio baš lepi plavi kao u pesmi, više nekako maslinast.
prvo do skele u Beočinu gde nikada nismo bili, to sam ubacio u onu foto reportažu na fb.
onda na Crveni čot, pa celom dužinom Fruške gore ka istoku sve do Banstola, i onda kroz Sremske Karlovce nazad u hotel. 
ispalo je nekih 68km, moglo je i više mada je do mraka ostalo manje od jednog sata pa nije bilo potrebe baš nešto isterivati besne gliste iz jazbine.


upravo se kroz komentare zezam sa kolegom iz kategorije, povodom poziva na jednu trku od 10km, razgovor ide ovako
- nadam se da uličnu trku ne moraš da trčiš na kramponima kao ovaj na posteru 
- Ti možeš da trčiš kako hoćeš, možeš čak i bos
- da znaš da sam jedne godine išao da kupim opanke i planirao tako da trčim u Brčkom, baš sam hteo ono da napadnem "rekord u opancima", ali ono što je bilo da se kupi nije bilo šanse da se unutra ubace ulošci iz patika, totalno je neki drugi kroj, pa sam nažalost odustao

setih se i bloga na tu temu, baš baš šteta što mi se nije dalo.
e zato sam danas fasovao najklasičniji dan mrtvog odmora, silom prilika.
na tren se učinilo da će se ukazati prilika da negde prilikom povratka iz Subotice otrčim trening sa klubom u NS, no mi smo stigli u 17h a njima je trening u 19h što bi značilo da ne bih stigao kući pre ponoći, pa sam morao da odustanem od ideje, šteta.
od sutra kreće nadoknađivanje heh

dobra stvar je da u maju ipak imam 10km više trčanja nego u februaru, ali hej maj je čitavih 10% duži što znači da sam u februaru više trčao :-) 

Nema komentara:

Objavi komentar