09 svibnja 2021

nije svaki dan petak, a nekad čak ni petak nije petak

ZNAČI SUBOTA:


i tako u petak postanem prijatelj sa jednim "prijateljem prijatelja" i kod njega na profilu prvo od svega ugledam "ZAJEDNIČKI DOGAĐAJI KOJI PREDSTOJE" i u glavi mi procveta žbun magnolije veličine sekvoje.
u neverici shvatam da mi uopšte nisu dolazile tzv notifikacije za MTB maraton koji čekam celog proleća, a da će se pomenuti održati koliko u nedelju.
stoga odlučim da ova subota bude odmarajuća štos tiče bicikle i da odem na trčkaranje.
pre trčkaranja napravimo mali foto sešn iliti modnu reviju za druga Vladu


taman prilika da Lola napokon izvadi iz kutije svoje nove brooksice stare pola godine a ja da pokušam da pomerim ovu liniju pocrnjenja od biciklističkog šorca za koji santim uzbrdo.


nakon toga sam u kombinaciji laganog planinarenja i planinskog trčanja nakupio 13km trčanja eto čisto da nige ne zapeknu, a sve u cilju preživljavanja državnog na 10km.
u intervju za runners' world sam na pitanje šta očekujem od trke, izjavio kratko i optimistično "da završim".
dakle sutra na biciklijadu koju sam prošle godine hajd da kažem pobedio jer su dvojica koji su mi pobegli sa starta zalutali, jedan na polovini a drugi na 2/3 staze.
nekad ne valja previše ni žuriti...

Nema komentara:

Objavi komentar