06 rujna 2023

buuummm, iznenađenje

stiglo u viber grupi Kluba!
do 15.9. se treba prijaviti klubu ako si zainteresovan, da bi se 24.9. u čačku trčalo državno u polumaratonu.
naravno ko trči državno, ne plaća startninu, ura!
no obavezan je lekarski tako da, što kaže stara narodna, ko ne plati putarinu platiće cestarinu.

dakle dve i po nedelje.
imam fore.
šta činiti?
mislim da ću kombinovati pešačenje i trčkaranje, jer bi me od svakog jačeg tempa bolele noge tri dana pa bi to bio jako neučinkovit "trening" odnosno pripreme.

danas sam imao prvu malo zahtevniju vožnju, išao sam po kupserima 13-ak km i nazad do jedne kafane odakle sam u korpi city bajka doneo 4 porcije gulaša u onim plastičnim pakovanjima
da žena ne bi kuhala jelte
a i meni je lakše jednom rukom voziti biciklu nego jednom rukom vrteti varjaču ili kutlaču

dakle sutra na trčanje, nadam se
gulp

Nema komentara:

Objavi komentar