26 rujna 2023

dva treninga unutar 24h

nekada sam umeo i 4 treninga u 24 sata, 
kao kad uzimaš antibiotike na svakih 6 sati :-)
nego ovako idu stvari.
nakon onih gromova sam ipak u podne odlučio da otrčim malo
rekoh tu ću u školskom dvorištu
a sve zato jer me je garmin iznervirao
sa onim prognozama forme na 5k 10k 21k
pa sam, nakon što sam predviđanje na 21k oborio za skoro 4 minuta, 
rešio da se okušam na 5k

ne baš
ali recimo
odem tu preko ulice u školu, kad na atletskoj stazi od betona, parkiran auto nekog nastavnika, baš u zadnje dve od 6 traka, a u sredini bara
tako da sam morao da trčim stipl

na pravcu ubrzanje od 70-80 metara, 
kroz krivinu lagano nekih 50-60 metara, 
uglavnom krug je oko 250m ovisno kojom stazom trčiš
4 kruga su dakle kilometar, a ja sam zaustavio nakon 5.01km
i tu sam imao nekih 22'17'' za pet kilometara stani-kreni
što je za oko 15-ak sekundi brže od garminovog predviđanja
no snimao sam telefonom jer mi je sat bio na punjaču
tako da garmin još uvek ne zna da sam brži i na 5km
fali još cener, hmm

PS detalj
nakon svaka 4 kruga sam pljunuo na šoferšajbnu onog auta zbog kojeg sam morao kroz baru, tako da sam uvek imao evidenciju koliko sam kilometara pretrčao

nakon tog "dobrog dana" sam jutros osetio nadolazeće ambicije pa krenuo na jedan baš brdski krug, dotrčao do pola brda, skontao da sam ipak umoran, i pobegao nazad kući
umesto 10 planiranih, 8km trčanja i pola od planiranog uspona
pa nije to ni loše

Nema komentara:

Objavi komentar