07 rujna 2023

i bi trčanje

reče neki ludak u glavi neka bude trčanje, i bi ovo iz naslova
dakle ideja je bila ovakva
krenuću u jutarnju šetnju, hajk, eniting, pa ću videti
i krenem tu 600m tri ulice do železničke pruge kojom svi (i staro i mlado) koriste prečicu preko Kolubare jer je okolo ulicama kilometar duže, sa namerom da odem negde uz reku kasnije, pa da vidim da li će mi se igde trčati

i tu ugledam pomoćni stadion
i sine mi ideja
trava je mekša od asfalta, pa ako i padnem...
naravno nosio sam ortozu tj tregere tj utege, onako preko majice, i ništa mi pametnije nije palo na pamet od dijagonala
dugačko trčkaranje mi nije trebalo, imao sam manje od sat vremena fore, i rekoh idem na ono što mi je uvek bilo sigurno

dijagonala je tik preko 100 tako da je lako držati koncentraciju
no umesto da šetam između, ja ću otkaskati iza golova polukružno do sledeće korner zastavice pa dalje u krug
to jest u 8, ne baš u krug
pride, uz trčkaranje iza će mi sve brže proći
namera je bila da nakupim 5km, a u kilometru imam tri osmice (šest dijagonala) no ovaj put sam valjda sporije trčao pa mi je jedna osmica umesto 330m bila malo kraća, i to se do kraja nakupilo pa sam umesto 5 (kilometara) puta po tri osmice (6 dijagonala) otrčao jednu više, dakle 31 dijagonalu, i lagano otrčkao sve između za total od 5km trčanja, i opet kilometar nazad do kuće peške



Nema komentara:

Objavi komentar