15 rujna 2023

pet dugih godina

nikada mi duge godine nisu brže prošle
padovi, povrede, korone, virusi, bronhitisi, opet padovi, moram sabrati koliko sam puta završio u Hitnoj za ovo vreme
a opet kad pogledaš unazad, pušenje
bar da je ono zabranjeno, nego ni takvo

na današnji dan 2017. 
...
ček ček
PA TO JE ŠEST GODINA (RADI CAPS LOCK!)
auuuuu
bar da je pet pa da kažem da je brzo proletelo ali ovo je još gore
dakle život je ubacio u šestu brzinu, dok sam ja verovao da je u petoj
svašta

uglavnom jutros sam uspeo da pretrčim 10km s tim da sam morao sporije
umesto proseka "za 2h polumaraton" sam otruptao po 5'51'' no osećaj mi je bio puno lakši od jučerašnjeg
još nekoliko dana redovnog trčanja pa će se i pulsevi prizemljiti
nadam se
ono juče je bilo užasno
KAKO UOPŠTE LJUDI TRENIRAJU, PRE NEGO ŠTO UĐU U FORMU???

mislim, kako zakoračiš puls 150, i gde je tu trening
sve ti se svede na "uspori, uspori, pućeš, pućeš (to je skraćeno od pući ćeš) i na kraju pukneš"
jadno veoma
no dobro
danas moram javiti da li me prijavljuju za Državno u Čačku
za devet dana
nije ni malo devet dana, može se malo ući u štos
jedino taj lekarski
ako mogu da ga odradim u pon-uto, onda ok, ako moram da imam papir već danas, onda ništa
bumo vidli

Nema komentara:

Objavi komentar