12 rujna 2023

dej offff

mrzim dane odmora pa onda ujutru odem sa jednim drugim trećim psom u šetnju i nakupim 7-8km peške a nakupim i pun nos ambrozije
pa sam popodne otišao na dodatak
krug tojest polukrug na jednu stranu grada pa zaglavio u gradskom parku koji je park samo u podnožju a inače je prašuma sve do vrha, pa sam ispitivao neke staze da bih se podsetio kuda sam u prethodnom životu trčao

i krenem jednom od njih, i upadnem u gradski vodovod negde sa donje divlje strane, kapija otključana, uđem, malo prosurfujem i poslikam neka čudna postrojenja, dođem do glavne kapije a tamo nikog plus kućica od portira prazna
(?)
kako izaći, kako sa slomljenom ključnom preskočiti bodljikavu žicu na vrhu dvometarske ograde?

prosurfam još malo, izađem na istu onu divlju kapiju (kao filmski beg iz zatvora!)
krenem dalje ali nema dalje
to jest kao ima pa nema pa udariš u trnje i u neku sledeću ogradu
i vratim se istom stazom skroz nazad, shvativši da ta staza kojom sam uopšte krenuo, nije nikakva staza kojom sam ikada igde išao, nego prosto neko tuda dolazi na posao u vodovod i obzirom da prođe svakog dana gore pa dole, to je uvek prohodno
a u prevodu slepi put
eto
avantura
kad već nikad nisam išao na kubu ni zanzibar, barem sam našao tajni ulaz u vodovod

Nema komentara:

Objavi komentar