24 rujna 2023

opća opasnost

kao što su oni pevali "pobjego sam",
tako sam i ja danas pevao "dostigo sam"
stotku
dakle rođaci stigao sam do 106km u septembru
danas mi je 5 tjedana od pada i loma, živaca i kostiju
zadivljujuće
ovde idu DVE stvari bitne

1) garmin mi je izračunao formu za polumaraton na 1h56, to je jer sam trčao lagano i u starim patikama a pulsevi visoki zbog prevelike pauze
pa me to nerviralo, i rekoh moram otrčat na treningu brže od toga

2) iz Kluba su me praktično izradili jer bih danas trčao Državno na 21km, ali sam mislio da sam zakasnio sa lekarskim
kad vidim u viber grupi da su se neki prijavili za Državno (zadnji rok je bio petak) s tim da će tek nakon 3-4 dana poslati sliku lekarskog
tako da sam teoretski danas mogao biti u Čačku i verovatno otrčati barem par minuta brže od ovoga danas

elem istrčao sam po kupserima i kilometar po kockicama Polumaraton za 1h51 i sad me zanima šta će mi garmin sutra reći
da li će ga biti sramota, da li će pognuti pogled, hm?
ili će opet napisati da sam u formi za half od dva sata?
uzeo sam one saucony endorphin shift 3 naravno, potegao najbolje oružje
doduše da sam otišao na Državno ne bih se baš proslavio sa ovakvim rezultatom ali bi mi bilo puno zanimljivije svakako, tamo u čoporu

krenuo sam oprezno po 5'20'', onda sam nastavio uz kupsere blago uzvodno pa sam imao ukupni prosek 5'26'' na okretu i najvišoj tački, i u povratku je to polako silazilo opet do 5'20'' i na zadnjem spustu i kroz grad stiglo skroz na 5'18''-5'17''
mislio sam da idem ravnomernije no ispostavilo se da sam ipak prema kraju pojačavao, čak do tačke da sam mislio da stanem nakon 19 ili 20km jer "ne mogu više" no to nije bilo od prevelike dužine za koju nisam bio naročito spreman, nego baš od toga (verovatno) jer sam pojačavao

za tri nedelje je polumaraton u Apatinu kod matičnog kluba, pa bumo vidli

Nema komentara:

Objavi komentar