23 rujna 2023

IFIFIF

rešio sam da probam onaj intermittent fasting
a to je u biti ono što smo mi izmislili pre 30 godina
najedemo se ujutru pa na trening pa se najedemo opet posle treninga i onda ne jedemo ništa do sutra
s tim da uveče odemo u šetnju, kao i ujutru pre doručka
to je najizraženije bilo na moru na pripremama jer prepešačimo brzim hodom 10-ak km ujutru i isto toliko uveče, a za treninig odvojimo 90-180km na biciklama
e sad, jedno je kad 8 sati jedeš a 16 ne jedeš i u okviru ta 24 sata budeš na nogama ili kako god aktivan 6-10 sati, a drugo je kad jedeš 8 sati a ne jedeš 16 i u međuvremenu ništa ne radiš
ja sam trenutno bliže ovom drugom nego prvom scenariju ali šta ćeš, takva faza života naišla
vidim da je taj IF postao jako popularan jer onako kako zvuči na papiru, svima se mnogo sviđa jer 1) možeš navodno da jedeš koliko god hoćeš samo u određenom okviru vremena i 2) nemaš nikakvih drugih obaveza i tereta
e sad, ja sam ubeđen da neko ko pojede pet kila pečenja i popije tri litra vina u tih 8 sati, svakako neće ni biti gladan sledećih 16, s tim da ako nakon nekog vremena i krene topit masti, istopiće samo 10% od viška kojeg je uneo svakog dana
tako da nema šanse
zato se valjda toliko i oduševljavaju, kao jedeš a mršaš, jare i pare
malo morgen
da ne kažem mućak

Nema komentara:

Objavi komentar