11 rujna 2023

dijadijagonale


prvo mi je sinulo da mi se pred posao ne tušira nego da mogu nešto otrenirat popodne u pauzi
pa smo otišli sa psima u šetnju
tu pored reke koja je odmah iznad ove slike gore, skontao sam da pirka prijatan lahor i da nije otoplilo pa sam odmah nakon kilometra šetnje do kuće promenio patike i odjurio biciklom do pomoćnog stadiona

e sad, nisam više imao puno vremena, pa sam smislio da neću trčati puno dugo, a obzirom da mi noge još uvek nisu skroz u vinklu, nisam hteo kaskanje između nego šetnju.
jer će iovako sve ispasti sporo, pa barem da bude najmanje sporo

negde posle dvadesetak dijagonala su izašli na pomoćni teren i klinci sa coach-om, to je ova leva strelica, i nešto vežbali tamo u kutu, to su ove preostale tri strelice
e sad, pošto je dijagonala negde oko 110m barem taj deo gde stisnem start i stop, nije mi smetalo da otrčim i nekoliko poludijagonala negde do stativa ili direktno kroz gol

jednu sam zaboravio da odštopam negde na 2/3 celog zbivanja, pa sam skupio 4.9km za 49 dijagonala
prosek tik ispod 4'/km što je dosta sporije od onih 30 koje sam trčao pre 4 dana, no tada sam bio baš raspoložen a sad i ne baš
no pet kilometara je pet kilometara, sve će to doći na svoje

Nema komentara:

Objavi komentar