29 srpnja 2024

jedan običan rajd

od ponedeljka me uvek uhvate pundravci da moram da se provozam pa sam se tako opet slučajno probudio u 4.
prošetao po dvorištu, poigrao se s mačićima koji su se odmah razbudili, isključio e bajk sa punjača, otišao do radnje da otvorim prozore da malo uđe jutarnje svežine, i vratio se gore da spremam doručak.
 
prvo sam skroz neuobičajeno napravio nekoliko osmica po gradu, jer je jutro bilo pomalo friškasto, tek koliko da odredim odakle duva vetar pa da odem s njim u kompletu da bi mi bilo toplije.
vožnja je bila skroz obična i svakodnevna (osim što sam izbegavao magistralu pa sam na par mesta išao kroz njive) pa ću se zadržati na tom vetru.
jer sam pre par dana pogrešio, A EVO I U ČEMU.

naime kada je toplo, onda kreneš prema vetru jer praktično iz grada imaš na svaku stranu sveta neku varijantu da ideš blago ili manje blago uzbrdo.
jer ako bi krenuo s vetrom u leđa na suprotnu stranu, opet naravno uzbrdo, bilo bi ti već u startu pretoplo a nema poente da već posle 20 minuta budeš sav u znoju.

razmišljajući tako, uhodano, pretpostavljajući da sam u pravu i iskusan, pre neki dan sam na samo +18 izašao iz dvorišta i odmah krenuo prema vetru, shvativši da mi je bogme pomalo pohladno.
dakle kada su temperature ispod 22° recimo, bolje je krenuti sa vetrom, da ti bude onako mlakušno a ne sveže, a kada se za sat dva ili tri budeš vraćao, ići ćeš prema vetru koji će te taman rashlađivati obzirom da će dotle već bitno otopliti.

Nema komentara:

Objavi komentar