02 srpnja 2024

ujutru za promenu

obično blog napišem predveče ili sutradan ujutru pa datum objave stavim "na juče", a sada sam evo seo pred posao da za desetak minuta saberem junske statistike i da se podsetim prošle godine u ovo vreme.

elem jutros sam po kišici pretrčkarao 9km i već sam prešišao jul 2023. kada sam imao čitavih 4km. 
baš me zanima gde je i šta to bilo, prosto da ne poveruješ, verovatno neka kombinacija sa bajkom ili hajkom.
to je bio onaj famozan niz od 74, 47, 4, 3km, tako da ako ne umrem verujem da ću i u avgustu preći više od onih 3km, čisto da nastavim niz "uvek više nego u 2023."

jun sam pak završio sa 68km što je opet bilo naravno više, od gorepomenutih 47km.
ovo jutros je bilo maltene planirano jer je ovaj topao talas i produženi vikend skroz "propo" što se tiče treninga i aktivnosti, sve je bilo nešto šanana ili šalala, zavisi koji muzički žanr više preferirate.

ono što je bilo čudno je da je posle grmuckanja i malo jače kiše sve nekako zastalo na tren, upravo dok sam ja bio na tom trčkaranju (čim sam završio na 9km već se može znati da sam zamišljao 14km ali avaj) pa mi je došlo maltene smešno, eto neće me ni da pokisnem pošteno.

ako ništa drugo barem nas za sada zaobilaze ove nepogode koje su poharale čitav region a bogme i ovde oko nas na svaku stranu sveta po neko selo osim eto samog grada, sreća u nesreći.

Nema komentara:

Objavi komentar