03 srpnja 2024

ujutru bez promena

zašto menjati tim koji dobija, pitao bi sportski komentator
rekoh, ako mi je juče po kišici bilo okej, valjda će i jutros biti 
gde ću nakon celog dana kiše, šta ću, kako ću
hmmmm
rekoh, obzirom da je noću i jutros bilo samo +15, da odem ja na neki trč

spakujem u onaj prslukRanac kilo salame pseće, nešto malo hleba da pomešam, u dve salomon bočice po pola litra vode, i sednem na biciklu
šta će nekom ranac za mauntin raning na bicikli???
pa eto, gradskom biciklicom sam pobegao par km do industrijske zone, da izbegnem gužvu, i tek odatle krenuo na trčkaranje

klopara mi onaj teret na leđima, trčkaram lagano i trudim se da ne budem gusenica, pardon, GUSENIČAR
jer znate onu tehniku trčanja kada vuku noge bukvalno kao da gledaš buldožer koji se kreće, najekonomičniji užas rekreativnih ultraša u pokušaju, pitaš se zašto se jednostavno ne valjaju po zemlji, bila bi još ekonomičnija tehnika... trčanja...

tu sam došao do kraja asfalta, promenio patike i uzeo one koje smo ostavili tamo u korovu pre tri dana, i otpešačio kroz blato do sirotih kerića
servirao im doručak, došao nazad do svlačionice (na otvorenom), obrisao te stare patike u travi i vratio ih gde sam ih i našao, oprao noge kao paor pred spavanje, i nazad navukao čarapice i stare asics hyper tri koje sam jutros pronašao u nekom zapećku, i koje nisam nosio tamo od neke 2014-2015 kada sam u njima trčao sve Jaske Krašiće Vrbovce i slične polumaratone

osetivši se olakšan, rekoh daj da spičim nešto originalno u povratku
primetim bandere
godinu ili dve stare, nove, friške, freš-ke, glatke, sjajne
rekoh idem od bandere do bandere
ubrzanje, usporenje, ubrzanje
a bandere blizu, preblizu, možda samo 30m
nema veze, rekoh kasnije ću eksperimentirati sa drugim kombinacijama, danas idem za početak 1:1

i ne bi loše, povratak je čak bio i ispod 4'30'' po km, iako nije delovalo tako BRZO
nikada nisam niti znam da li ću ikada skontati taj odnos između prostog Tempa, i sitnih promena
koliko god bilo logično da je brže držati jednak tempo, meni uvek nekako lakše da isti prosek napravim kroz promene

Nema komentara:

Objavi komentar