31 srpnja 2024

bogme sam se namučio

nije mi u duhu da se preterano mučim
mislim, volim onako da se malo mučnem
umereno
ključ je u umerenosti
a već neko vreme mi se vrzma po glavi i tabanima taj krug
jako težak
nekad mi nije bio težak, iako je težak
ko razume shvatiće

pre par dana sam pokušao pa odustao, danas nisam odustao
jeste bilo knap pred posao ali rekoh ajd, sad il nikad
otišao biciklicom tih prvih 7km od kuće
vezao biciklicu tačno podno mesta odakle silazi šumski makadam
pomolio se bogu, namestio štapove na 120cm, pomolio se bogu
otpio malo vode iz flašice, pomolio se bogu, stisnuo START

pošto sam već zaključio da sam uz delove 20% i strmije džabe trčao, ovaj put nisam ni pokušavao, nego sam trčao sve do nekih 15-16% a odatle nagore sam ne toliko brzi koliko energičan hod sa štapovima i što dužim koracima

nakon prvih 700m koji su ujedno najstrmiji, imao sam prosek 9'20'' a pre nekoliko dana je bilo 10'30'', eto koliko je trčanje sporije, plus se više potrošiš
dalje sam dosta gledao u taj ukupni prosek koji mi uvek stoji na vrhu sata
nekako je spao ispod 8', pa po blagom nastavku uspona nastavio da silazi prema 7.5'

odakle dugaaačak spust jer je profil maltene /\/\ preko brda do druge reke i nazad
ali ne istim putem, nego je više onako rombić, jako duguljast romboidić
a ja romboidiot, gde sam krenuo

najgori deo su bila oba dugačka spusta pred kraj, jer je sve bilo izlokano, sa kamenjem veličine pesnice, pa sam malo nabadao "kao po jajima"
mada bih se po jajima sjurio, baš je glupa da izreka
mislim nisu moja jaja šta me briga

i tako je prosek mic po mic u drugoj četvrtini sišao do 6'30'', 
pa je uzbrdo u trećoj rastao do 6'45'' ali ne preko, 
pa je na poslednjim nizbrdicama negde prvo spao na 6'30'' i tada sam već bio prezadovoljan
poslednji spust isto katastrofa, kanali u zemlji, trnje i granje sa strane, opreza nikako na odmet no do kraja sam spustio na 6'24''

jesam nekad išao to ispod šestice ali bila je puno gostoljubivija podloga, ja sam bio lakši nekoliko kg, a i nekoliko godina utreniraniji, nisam nikada ovako brutalan profil i teren trčao bez ikakve pripreme
sutra će da me bole noge pa će svaka aktivnost ispušiti, nema veze

Nema komentara:

Objavi komentar