18 srpnja 2024

nemoj ginuti a nemoj ni brinuti

pa ne mora da se "gine" baš na svakom treningu, jel tako
jutros sam ustao JOŠ ranije
tojest, probudio sam se kao i svakog drugog jutra negde između 3 i 4
samo što nisam gledao vesti ko je koga ubio i zapalio nego sam odmah skočio i počeo da spremam doručak
Lola je malo gunđala jer ko normalan doručkuje u 4, što je barem par sati pre nego što uopšte stigneš da ogladniš
ali eto

izašao sam na ulicu u 4:57  a piše da sunce izlazi u 5:13 no to bi bilo da je zemlja ravna ploča a kad sam malo zamakao u brežuljke bogme sam morao da sačekam skroz do 5:40 da bih ga pri put ugledao onako rozikastocveklastog

prošao sam kroz dva mraka
prvi mrak u gradu, još sam stavio naočari za sunce jer ispod imam onaj uložak za dioptriju, pa nisam video belu mačku među zgradama
nadao sam se da ovi iz vozila vide malo bolje jer nisam bio ničim osvetljen, ko bi se još i toga setio, da navučem dve one male zvrčke LED napred belu pozadi crvenu

drugi mrak je nastao kada sam nakon izlaska iz grada ušao na običan put koji vodi ka bosni no tu ima toliko drveća i krivina da je delovalo da sam povremeno u nekakvom tunelu
potrajalo je to više od pola sata dok nisam napokon skontao DA JE IPAK DAN

od prevelike vlage sam se nenormalno znojio i cedio iako se temp. kretala oko 23-25°, u gradu sam ostavio toplih 26° ali svejedno mi je najveća muka bila ona traka za glavu koja je propuštala vodu nizvodno u naočari

hteo sam malo veći krug pa sam shvatio da zvuči megalomanski, a i izašlo bi mi preko 2000m uspona, to je ipak nešto za Nedelju a ne za običan radni dan, pred posao
čim sam odlučio da ću umesto 99km preći 72km, mirno sam seo na prevoj (1050m), povadio čokoladice iz lidla, iscedio rukavice, tu traku za glavu, dres (!) iz kojeg je takođe izašlo barem 100ml i u džepu kojeg mi je telefon bio skroz mokar kao iz bare da sam ga izvukao

sedeo sam tako i posmatrao planine na kojima se razilazila jutarnja izmaglica, još malo se osušio i sjurio se nazad u grad
izašlo je preko 1300m uspona, za razliku od onih brežuljaka gde praktično nigde nemaš BRDO ali po sitnim gore dole nakupiš i 1000m uspona, ovde se bogme osetilo BRDO jer sam skoro sve ispeo u samo dva dugačka uspona

tako da eto, nisam nešto naročito ginuo, bilo mi je bitno samo da se provozam i na tu stranu, a nisam ni brinuo, naprotiv, štaviše zadnjih 15km sam vrlo lagano odvezao već u nekom rikaveri fazonu

Nema komentara:

Objavi komentar