16 srpnja 2024

savršeno običan dan

tako je predivna frendica nina romić nazvala pesmu
da oooo da
savršen a običan, običan a ipak savršen
pa šta sam ja to zaboga uradio?
pojačao sam ventilator na trojku, da bih mogao da kucam na poslu...

krenuo u planine
pardon
ima i uvod pre uvoda
probudio se u 4
psi levo mačke lijevo svi ti ukradu po koji minut
pa doručak pa spremanje za trening pa seri prvi put pa seri drugi put
klasika

gde ću u planine
u leve ili u desne?
jok
idem u srednje
pravo preko Sedla, tj prevoja, pa se sjurio u izmaglicu
tamo +21, a kući sam pre dva sata ostavio +25
celzija

i onda nekim sporednim puteljkom uz prugu
pa kroz neko ludačko selo krvničko manijačko
gore pa dole pa gore pa dole pa
vratim se na magistralu koja vodi ka moru, pa nazad kuda sam i došao
jedina česma koja ne "piška" je srećom bila slobodna
natočio Loli puna dva bidona
izvorske

Nema komentara:

Objavi komentar