01 kolovoza 2024

statistike julske

u maju sam pobedio 2023. sa 120:74
u junu sam pobedio sa 68:47
u julu sa 47:4km
smešno je ovo kako se ponavlja ova brojka 47, pri čemu je to prost broj, fora
u avgustu mi treba samo da budem živ pa ću da pobedim ona 3km od prošle godine hehe
još uvek nisam pronašao u dnevniku šta sam to radio pa završio sa 3km, živo me zanima

danas sam bio da kažem vredan, jer je sutra čuveni Sveti Ilija Gromovnik pa ko velim da što više uradim dan pred "crveno slovo"
ionako sa pokidanim nogama od onog surovog trčanja nisam ni zamišljao da bih išta uspeo da uradim po pitanju ikakvog treniranja pa čak i iole aktivnijeg odmora

kad rekoh pokidane noge, sećam se scene u Fuškulinu kada je tetin istarski mačor tapnuo pauka odozgo i dovukao ga sebi, onda ga malo žvakao i na kraju ispljunuo samo noge :-)
e tako nekako moje noge izgledaju danas, a bojim se da će sutra biti i još gore

popodne ću malo e bajkom da mi ipak dupe vidi malo brežuljaka a da ne mučim ove premučene mišičiće

Nema komentara:

Objavi komentar