04 kolovoza 2024

opet neka Marija

imaš djevu mariju drvenu mariju a evo danas i blagu mariju
nije crveno slovo ali svi kažu da nije dan za neke naročite poslove
mislim, ipak možeš da radiš šta god hoćeš ali baš da ne čuju komšije, ne moraš baš palit brusilicu jelte

a pred podne trebali da dođu neki gosti, da idem da trčim ne mogu jer me zateže iza kolena ona tetiva koja spaja zadnju ložu, jesam je osećao na tempiću juče ali nisam mislio da se od samo 6km može pogoršati

i di ću šta ću odem do groblja da sasečem neke male puzavice koje se šire dole ispod spomenika i da počistim i taman ubih tih sat i po a da se ipak nisam premorio za popodnevni trening
onda s gostima koji nisu predugo ostali spičim kafu i kolač, taman savršeno za neku jurnjavu
i onda me spiči valjda insulin ili ko zna ko već i odjednom mi se više nije ni treniralo ni jurcalo, samo mi je bilo do nekog rikaverija da odmorim noge

i sednem na baterijsku biciklu i provozam tu neki kružić po brdašcima, s tim da sam sve morao na maleckoj asistenciji tek koliko da poništim 25kg tešku biciklu, jer sam juče zaboravio da je dopunim
pa im je baterija u startu pokazala 4 od 5 i ubrzo 3 i cvrc ostalo je da kotrljam kao da sam pošao najobičnijim bajkom, a šta ćeš

sutra bih trebao do lidla, bumo vidli da li iskombinujem nešto sa nekom activiti ili se pričuvam za posao jer mislim da imam upisano koješta što zahteva odmorna leđa

Nema komentara:

Objavi komentar