23 kolovoza 2024

devica, jel?

jery smo preskočili iz lava u devicu?
mrzi me guglat, mada se već oseća u zraku pa je glupo i guglat.
odjednom mi se više ne svađa ni sa kim, samo gledam da li sam obrijan i da li su mi čarape u tonu sa gaćama.

juče sam se u svoj onoj jurnjavi po gradu i periferiji valjda odmorio, jer sam išao e bajkom, pa sam uveče čak odgledao i etapu vuelte gde je roglič fant uzeo majicu
lepo se naspavao
duboko
barem tako kaže pametan sat
štaviše kaže da je lagana aktivnost popodne pomogla da se fino odmorim, a ja celo popodne stajao skvrčen nad gumama točkovima zupčanicima čudima aaaaaaaa
otišla leđa načisto od saginjanja

NO!
(ovo je bilo no, skraćeno od nego, samo da ga disklejmerišem)
odlučim da sam super odmoran
samo sam doručkovao, zaboravio da uzmem kofein, karnitin, rapten, ukratko sve
samo leba i malo kačkavalja i putera od kickirickija i šta još beše nemam pojma
manjonez verovatno

i sasvim mi je bilo fino na vožnji
krenuo sam sa 10% manje ambicija nego inače, napravio preko 1000m uspona i na kraju bio svež kao nikad, valjda sam zaboravio na onu izreku jednog vozača koji je loše odvezao hronometar na giro d italia, koji reče da je brže išao kada se manje trudio da ide brzo
mudar neki dečko


Nema komentara:

Objavi komentar