17 kolovoza 2024

lagano, volim te lagano

htedoh reći, kad već ne mogu brzo, zavoleću i lagano
dan je trebao da bude bombastičan na emotivnom nivou no više manje prevazišao je sva očekivanja
naime iz neke želje da sebe počastim nečim dobrim, naručio sam jednu biciklu iliti jedan bicikl, i to mi je juče drug doneo jer on ima svoju prodavnicu i servis i sarađuje sa dobavljačem, no ispostavilo se da postoji neka čudna greška sa tim proizvodom i sad to stoji tu kod mene tako neupotrebljivo

prvo smo mislili da ćemo samo tražiti zamenu jednog dela, konkretno baterija i punjača za menjače, no kasnije se pojavila i neka čudna potkožna pukotina na karbonskoj cevi ispod laka ili već kojeg završnog sloja, i po svoj prilici ću morati da vratim taj bajk a da uzme sledeći ili da ga vratim pre nego što sam ga uopšte i platio jer je u subotu uplaćen samo avans od strane ovog servisa/prodavnice

tako da, tačno, emocija je bilo, i da, opet tačno, bilo ih je na kraju i više nego što je trebalo i bilo poželjno
nakon onog tempa u petak tojest juče, najiskrenije nisam ni planirao neko manijačenje, pa sam ujutru otišao da se malo lagaaaano provozam a obzirom da su javili da bicikl stiže oko 17h a ne oko 16h prema prvobitnom dogovoru, drugu vožnjicu sam malo produžio i taman u bisagama doneo dve lubenice iz one prodavnice sa kojom sam se juče sprijateljio :-)

sutra definitivno neću sesti na novi bajs ali imam ih još nekoliko* pa će se već neki ponuditi

*od tih nekoliko imamo u kući dva manje jer je ovaj drug koji je doneo ovaj novi, odneo naša starija dva aluminijumska bicikla jer misli da će uspeti lepo da ih proda, a nama samo smetaju jer vrata od zamrzivača svaki put tresnu u jednu od pedala

Nema komentara:

Objavi komentar