29 kolovoza 2024

još jedan uzbudljiv dan

naučio sam još par stvarčica oko nove bicike i voila'
odoh ja, rekoh, nema veze što sam juče dvaput trenirao
ko bi trčo peške, pored ovakvog pastuha skrivenog u štali
da ne bude sve isto svakog dana, uzeo sam novi dres
ha!

dobio sam onaj slim fit dres kakav nose na profi trkama
aerodinamičan, slepljen, hladi a ne goji, milina živa
izgleda na meni kao kondom da sam navukao
navukao a nisam navikao, u kondomu da probijam zrak
pa mi je bilo malo neobično

kroz grad sam morao uvlačit stomak kad prolazim pored kafića
jer svi oni debeli bradati ćelavci kad se okrenu,
da ne pomisle da sam jedan od njih

stavio i kacigu, da ne poveruješ
rekoh dok sam vozio neke jeftine bicikle nije me bilo briga
sad kad imam ovu zvijer, nešto mi se ne gine
bolje mi je da je vozim što duže
počneš i sopstveni život ceniti prema količini nekretnina jelte

otišao standardnim najneprometnijim-a-najglatkijim putem
31km i nazad
bio fin prosek, iako su me noge solidno bolele na uspončićima
pred kraj sretnem kolegu, on polukružno okrene za mnom
pa se u gradskom parku divio bicikli/u
odvrteo i dva kruga lagano lagano, morao probat makinu
od ta dva kruga spao mi prosek sa 33 na 31
mašala

Nema komentara:

Objavi komentar